Hop til indhold

samme person....

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Er det bare mig, eller lyder Bromwal og Hygge onkel ikke som en og samme person ........

Hvis jeg tager fejl så undskylder jeg :)

VH

Skrevet

Begge nyoprettede i dag, og skriver på samme måde ... jo, det lyder da tænkeligt.

Men der er adskillige dobbeltprofiler herinde, så vidt jeg er orienteret. Jeg fatter ikke at folk gider, medmindre de har fået karantæne med en profil.

Skrevet
  • Author

Hejsa.

Næ, det skal folk jo selvfølgelig selv om :) .    forstår bare ikke hvorfor, det er jo ellers nogle lange flotte anmeldelses.  

Så jeg tænkte om der var noget lusk bag .....    betalt anmeldelses eller så.

Men det kan jo være helt forkert tænkt fra min side.

VH

Begge nyoprettede i dag, og skriver på samme måde ... jo, det lyder da tænkeligt.

Men der er adskillige dobbeltprofiler herinde, så vidt jeg er orienteret. Jeg fatter ikke at folk gider, medmindre de har fået karantæne med en profil.

Skrevet

Ja skriv til admin istedet for at hænge nogen ud. 

Det er uklædeligt efter min mening. 

Skrevet
  • Author

Hejsa.

Syntes ikke jeg har hængt nogen ud,   jeg skrev pænt og spurgte om der var andre som havde samme opfattelse som jeg.    Jeg skrev heller ikke noget om at det var forkert hvis det var tilfældet,  jeg undrede mig bare :wink: . 

VH

Ja skriv til admin istedet for at hænge nogen ud. 

Det er uklædeligt efter min mening. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.