Hop til indhold
Bromwal

Thaimassage Randers

Recommended Posts

Jeg har nu i en længere periode luret med herinde, og tænkte, at det vel var ved at være på tide at få oprettet en profil - og så netop i dag, hvor jeg har haft en helt fantastisk oplevelse med thai massage i Randers :)

For at være ærlig, aner jeg ikke hvad stedet hedder, men det ligger lige overfor Vestjysk bank i Borgergade, og kendetegnes ved sin store vinduesfacade. Hvis jeg ikke husker helt forkert, hedder det noget så simpelt som "Randers Thai Massage".

Jeg havde haft en lang dag i Aalborg, og på min togtur tilbage til Randers, kom jeg tilfældigvis til at læse lidt om de forskellige thaisteder i Randers. Både Jiramon, Cat og K&K lød fantastisk, og jeg besluttede mig så småt som jeg nærmede mig Randers for, at jeg ville tage en gang massage, men også kun en massage for at holde prisen i bund (jeg vidste selvfølgelig godt, at det ville ende anderledes). Desværre havde de alle lukket... Faktisk vandrede jeg rundt i byen i en halv times tid for at finde et sted, som holdt søndagsåbent, men nu hvor jeg jo nu havde sat næsen op efter den massage, ville det være lidt af et nederlag at droppe det.

Pludselig, som sendt fra himlen, faldt jeg så over stedet i Borggade, som havde et lille "Open"-skilt i ruden. Jeg trådte indenfor, og blev mødt af en lidt ældre thaikvinde (35 år ca). Hun var ikke super høj (ca. 1.55), og ikke super slank, men alt i alt så hun super sød ud, og havde en vidunderlig udstråling. Jeg blev budt indenfor, og fik at vide, at jeg skulle smide alt mit tøj - også underbukserne - hvilket jeg gjorde. Efter at have lagt mig ned, givet hende pengene, og set hende i øjnene med ordene "just a massage" i håbet om, at hun så ville glemme alt om diverse andre ting (min pik har det med at tage beslutninger for mig, når den er i glad tilstand, hvilket til tider kan blive en dyr fornøjelse ;) ), gik hun igang med en grundig kropsmassage, og hold da op! Det var hun fandeme dygtig til. Faktisk lige før at jeg vil sige, at det er den bedste massage, jeg nogensinde har fået. Perfekt mængde af olie, og en god, grundig og gennemgående massage. Jeg følte mig virkelig som et nyt menneske, da jeg trådte ud derfra.

I løbet af massagen havde jeg dog godt bemærket, at hun havde strejfet bollerne en lille smule, hvilket var enormt pirrende. Hun hastede dog ikke med noget som helst, og gav sig dermed rigtig god tid til massagen - faktisk tog selve massagen hele den time, som jeg havde betalt for, før hun bad mig om at vende mig om. Jeg vendte mig om, og afslørede dermed selvfølgelig min efterhånden ret stive pik. Hun grinede lidt, og gav mig en smule massage på brystet, før hun med hånden signalerede et HJ, og sagde et eller andet på Thai, som jeg på ingen måde forstod. Jeg spurgte ind til pris på både dansk og engelsk, men det forstod hun ikke så meget af, og forsøgte sig derfor igen på Thai (endnu langsommere denne gang.. Som om det skulle gøre det mere forståeligt for mig ;) ), men hvad jeg dog fangede var, at hun ville fortælle mig et eller andet. Efter kort tid gik hun ud af lokalet, og hentede sin kollega, som talte godt dansk. Kollegaen fortalte mig, at hun ville give mig en halv times ekstra massage samt et HJ uden betaling, fordi hun synes, at jeg var sød (HELT SIKKERT!!!) - Det sagde jeg ikke nej til. 

Den næste halve time gik med erotisk massage samt HJ - og tilmed fik jeg også lov til at både se og mærke hendes bryster.

Konklusion:

Hendes HJ var suverænt, og det samme var hendes erotiske- såvel som normale massage. Jeg har tit besøgt diverse Thai massagesteder, men har hver eneste gang fået lov til at betale for det hele. Hvad der gjorde forskellen her, det aner jeg ikke. Måske har det noget at gøre med, at det var søndag, og dermed, at kunderne var i fåtal? Eller måske var min unge alder og (ifølge mig selv) mit okay gode udseende også til gavn for hendes beslutning. I hvert fald var det en helt suveræn behandling af en vanvittigt sød kvinde.

Jeg var der i ca. halvanden time, hvor jeg fik kropsmassage og HJ til i alt 300 kr. Stedet var perfekt, og havde sin egen diskrete bagdør, så man kan komme og gå uden at være til skue for diverse forbipasserende, hvis man, som jeg, har det bedst med at være 100% diskret. Jeg fik desværre ikke hendes navn, men helt sikkert et sted, som jeg skal besøge igen! Stedet har den absolut varmeste anbefaling herfra! 10/10.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...