Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

FKK ACAPULCO

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

http://www.fkkacapulco.de

 

 

30-40 Euro i entre

 

40 euro 30 min

80 euro 60 min

 

Kys og fisseslik er med i 

 

Som man kan se er entreen "billig" har lidt indflydelse på kvaliteten. Klubben er lidt fabrikshalsagtig. Maden spiselig men ikke noget særlig, du trækker selv dine drikkevarer i en automat, kaffespecialiteterne er ikke noget at skrive hjem om. Der kan være problemmer med håndklædder ikke er fyldt op ved Saunaen. Nogle Piger klager over temperaturen i klubben. At de bliver syge af, der ikke er så varmt igen. 

 

Udover det er der nu hvad hjertet begærer. Indendørs Svimmingpool, Dampbad (hvor nogle fliser er faldet af) en genialt placeret Sauna og mulighed for Tyrkisk Haman og Massage. Haven er passende størrelse. Klubben er arealmæssig stor nok til antal Gæster i hvert fald i hverdagene. 70 piger i hverdagene skriver hjemmesiden… nok nærmere 50 uden jeg har lavet en fintælling. Pigerne er visuelt steget  i kvalitet… har været en periode hvor det ikke var så godt som tidligere, men det tabte er så rigelig hentet ind igen  :-P ja de er faktisk møglækre mange af dem!!!! Indendørs er klubben røgfri, fantastisk. Udover placeringen af svømningpoolen synes jeg klubben har en god indretning! et kæmpe barlokale hvor man har rigelig mulighed for at lure på flere favoritter af gangen. Masser af Piger at kigge på buffet indenfor rækkevidde knalderum lige ved siden af en Sauna med en fantastisk udsigt udover barlokalet…. Ja det fungerer super godt for mig!!! 

 

Der er no approach i klubben… Det er så ensbetydende med Pigerne ikke må springe på dig. For de henvender sig nu da, hvis du sidder i Sofa ved siden af, kommer med blikke, sørger for man lige kommer til at gå forbi hinanden osv ja de har deres triks. 

 

Jeg må have en magisk tiltrækningskraft på FKK Piger, for flere af dem ønskede nærmere kendskab til mig  :-P

 

Elena Rumænsk og en af Veteranerne på ACAPULCO, har været der i 2,5 år. Visuelt ligner hun nu ikke en Veteran  :-P Flot Pige med nogle Kvalitet Designer Bryster god til at sende blikke og meget sød og behagelig. Ærlig og redelig service. Almindeligvis tager jeg kun i rummet 30 min af gangen. Ja så er jeg egentlig tilfreds, vil hellere nyde flere Piger i kortere sessions. Men Elena havde jeg drømt om hjemmefra hun var der… for så ville jeg have en time lige med hende. Hun tog mig under armen " så ligner vi nogen som er gifte" var hendes indskydelse… "nå det lyder ret dyrt" var min  :-P Var ikke første dag vi var i Sexklub, så ikke en panisk sexhungrende Mand hun havde med i rummet. Næh jeg havde tålmodighed til at nyde hende til fulde. Startede ud med at ligge og nusse, nussede lidt videre, hvorefter vi nussede for at nyde hinanden med at nusse. ( det tog sin tid) fik hende til at ligge sig i en Doggy med hovedet ned i Madrassen…. shit et udsyn, fedt at være Mand!!! Pillede noget rundt på hende, nu hun lå så indbydende. Gav hende en længere omgang sorte kys fik hende vendt om på ryggen hvor halsen ører og BRYSTER fik masser af kys og slik… Hun er virkelig dejlig… ned til Fissen, hvor jeg gik i krig. Ok det var så en lidt større udfordring end jeg havde forestillet mig  :???: Brugte vel en halv time på at slikke hende inden det kom til endestationen…. Her var timen egentlig overskredet med mere end 10 min og jeg var egentlig mættet af hende. Så valgte at stoppe her uden at knalde hende. Hun er en ret populær Pige, så forventede hun ville nævne noget om ekstratiden, gjorde hun nu ikke. 80 euro og de klassiske farvelkys. Og en masse varme blikke resten af dagen, men var nu ikke på hende igen.

 

Dina ganske udmærket udseende Tysk/Tyrkisk Pige på 24. I forhold til mange af de andre Piger var hun ikke en Model, men nu langfra utiltrækkende af den årsag. Kammeraten havde været på hende, han havde ikke noget at brokke sig over, men hun havde heller været fantastisk…. Med andre ord, det gav ingen mening jeg valgte hende  :???: Nå hun lavede en sød Approach oppe i Bioen, så hvorfor ikke. Tja jeg kan sige det samme som Kammeraten… hun havde heller været fantastisk. Ikke skidt, men la la. Vi diskuterede lidt om tiden til sidst, da hun var gået i bad efter vi var gået i rummet. Mente jeg ikke talte med i tiden, mente hun heller ikke, men hun huskede åbenbart kun tiden vi var gået ind i rummet  :grin: Hun skal lave et ualmindelig godt approach næste gang, for jeg kommer i rummet med hende igen.. Men så ved man jo heller ikke hvad der kan ske, man er jo kun en Mand  :grin:

 

Melanie æhh hun havde kigget meget efter mig, sendt mange søde smil, sludret lidt i buffeen. Og hun var lige min type!!!!! Langt mørkt glat hår mørke "smilende" øjne petit flot dejlig vidunderlig smuk lækker… og brysterne var atypisk Rumænske, for de var faktisk ret store trods hendes petite krop (ikke silicone)

Nussetur en fantastisk 69 hende i en ridetur… shit de der bryster…. ja var ikke særlig god til at skjule de var fantastisk og det begyndte hun at spille rigtig meget på, fantastisk. Hun blev træt og vi måtte skifte stilling.. hun kom ned og kiggede mig i øjnene, det skal vel være missionær så du har brysterne til rådighed? klog pige fulde gardiner og vi kom til endestationen  :-P  resten af dagen var der et spil om de bryster, hver gang hun tog mig i at kigge på hende, holdte hun for dem og grinede. Ja nogle gange brugte hun dem modsat for at lokke. Sgu en sød fræk pige  :-P skal prøves igen

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...