Hop til indhold
JohnPop

Healingmassage, er det erotisk/erogent? Ifm 2 steder i kbh.

Recommended Posts

Hej jeg har før prøvet forskellige thaimassører og også et par danske. For at gøre det her kort, så er den massage jeg søger noget i retning af en massage på hele kroppen, men mere specifikt de erogene zoner. Dvs de må ikke overses, men helst fokuseres mest på, selvom det dog ikke er et krav da det vil indskrænke mine valgmuligheder en del.

Jeg har før læst herinde om et par tantramassører Blandt andet Mette Wind, og også en anden dansk kvinde. Okay nu kigger jeg så på Solar Plexus http://www.solplex.dk/ der har noget de kalder healingmassage, og ydermere http://www.wellness-massage.dk/ hvor chanette styrer biksen ser det ud til.

Hvor meget erotisk/erogent er disse 2(Solar er så flere steder, måske er Welness-massage det også det er ikke helt klart for mig) steders massageformer? Jo mere erotisk, fokus på penis jo bedre for mig for at sige det lige ud. Jo mindre fokus og jo mere den bliver skjult og holdt væk jo mindre interesseret er jeg i massagestederne. Men Thaimassører har jeg ikke lyst til mere, det skal være dansk eller så meget dansk som muligt.

Hos thaistederne, de fleste, er sex også en salgsvare, hvilket jo per automatik må forventes at trække seriøsiteten af stedet en del ned ift fokus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej ikke b2b. Det er med en massør der ikke selv deltager. Dvs jeg er jo ligeglad, men det forventer jeg ikke at hun gør som udgangspunkt :mrgreen:

Jeg har spurgt Solplex og venter på svar, hvad for en form for massage de tilbyder. Jeg tror ikke helt der er et navn for det som sådan. Der er mange begreber og varianter med aktive og passive massører med og uden sex, med og uden udløsning, med og uden tøj osv.

Man kan vel godt kalde det i retning af en thaimassage feks, men mere Dansk/vestligt og med massører der kender meget til de erogene zoner, og til mandens krops. Det er lidt et vidt begreb det ved jeg godt, og derfor må man jo som udgangspunkt prøve sig frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det så mere tantramassage med massage på penis uden udløsning? De fleste tantra massage steder tilbyder heller ikke sex

Det er det vel nok. Det hedder jo så meget nu om dage, og er så forskelligt fra sted til sted. Tantra kan vist også være meget spirituelt og åndeligt, og det kan være varmt og lidt mindre åndeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke de to steder, men healingsmassage har i sin grundform intet med erogene zoner, sex eller noget der ligner at gøre.

Jamen så er det ikke det jeg søger. Har du en liste hvad er op og ned i massage og berøringsbranchen :mrgreen: Hvad skal jeg så efter udover feks Tantra eller Nurugel? Synes det er svært at hitte ud af, også fordi beskrivelserne ofte ikke er eksplicitte og nok detaljerede til at jeg kan danne mig et præcis overblik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tantra i den oprindelige form går ikke ud på at få udløsning, men hos nogle gør det alligevel..... Du må læse anmeldelser herinde eller kigge annoncer, hvor der reklameres med sex eller noget der ligner. Det er ikke en god idé, at spørge en almindelig massør om sex ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...