Hop til indhold
Hyggeonkel

Mine Thai favoritter i det østjyske

Recommended Posts

Hej alle sammen

Jeg er lige blevet medlem, men har fulgt dette medie i flere år, og brugt rigtig mange af jeres anmeldelser, som har været Guld værd for mig, da jeg har undgået de helt store fiaskoer, men som alle ved så kan vi sagtens ha forskellig opfattelse og oplevelse af den samme pige, da meget af det jo er kemi. sådan er det jo men uden Eroguide ville jeg ha smidt mange penge ud til dårlige oplevelser, så tak alle sammen, og jeg vil selv prøve at komme med nogle indlæg der kan hjælpe jer sådan fremover..

jeg kan da lige kort komme med lidt anbefalinger af Thai klinikker i det østjyske.. og mine anbefalinger gælder udelukkende tilvalg, lige fra Hj til fuldpakken kemi og udseende m m, og ikke selve massagen, som for mit vedkomne er det der tæller mest, bevares, nogle af dem er rigtig dygtige, og det er da rigtig dejligt at blive nusset af en sød Thaipige men var det udelukkende massagen jeg gik efter valgte jeg nok ikke en Thai klinik, men mere traditionelle..  det er bare min mening som sikkert ikke alle deler :-)

I Aarhus kan jeg anbefale N&N på Oddervej, Ninas Thaimassage, og Pattaya (tidligere Mali) på Helge Rodesvej..  jeg vil ikke sætte navne på da der har været rigtig mange forskellige søde og dejlige piger på de steder.. kan da lige nævne til jer der gerne vil prøve en Thai ladyboy at på Pattaya har de PT en ung virkelig flot pige, ja de har vist to, men har kun set den ene..Cenny hedder hun (håber det er stavet rigtigt) hun er 22, ret høj, flot og virkelig, virkelig  smuk og mega sød...

I trekantområdet er der jo ingen over eller ved siden at Ten.. men vi skal jo engang imellem prøve noget andet og Ten er også sommetider svær at få en aftale med da hun har meget travlt, og så er Daw i Tøring et udmærket valg og i Vejle er Eive hos Top Thai Massage super (har ikke prøvet den nye pige der endnu)

og så er der Muk Thaimassage, der godt nok ind imellem har nogle fiaskoer men har igså virkelig top kvalitet´s piger som  Mew i særdeleshed og Linda og May.. lige PT er Mew og Linda hjemme, men kommer forhåbentlig snart  igen men May er der endnu og hun er meget medlevende, sød og dejlig. Angi og Ann (Anni,Anny) som vist er der endnu, ja de to har jeg haft dårlige oplevelser med så dem holder jeg mig fra...

Nam Thai Massage på Vardevej har jeg også haft gode oplevelser hos..

det var bare lige en kort opdatering af min erfaring og som sagt, skal nok fremover komme med flere anmeldelser både gode som dårlige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften Hyggeonkel

Fin opsummering skriv venligst lidt mere om Pattaya (tidligere Mali ) gerne om mutter og det hele.evt pm

Venligst 8000

PS velkommen til

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet flere hos Pattaya gennem årene og vil nødig gå i detaljer da der har været mange forskellige, og kan ikke huske alle detaljerne hos den enkelte, men for det meste flotte og søde piger, der kan deres kram  og hos Nina, har der været flere forskellige, som alle har været gode til Ninas speciale, men ja Geog, var fantastisk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

39 år og selvfølgelig ser hun godt ud - hvorfor tror du vi besøger hende ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...