Hop til indhold
Guest Spooney

Lyngs kirkevej 1

Recommended Posts

Guest Spooney

Hejsa folkens

Vågnede op her fra morgenen af med stådreng, 1500 i kontanter og arbejdsløs.

Lyder nok som en dårlig cocktail, og det blev det så også.

Jeg har, de seneste par dage, skrevet lidt til pigen på lyngs kirkevej 1.

http://side6.dk/resultatside/?q=6929

Ganske udemærket til engelsk, så kommunikation er gået let og smertefrit. Jeg havde blandt andet spurgt til en halv time, standard, hvilket ville koste mig 900 kr.

Thypigerne (Oddesundvej 328) tilbyder samme tid for kun 700, så jeg prøvede at presse høfligt på. Jeg fik, via sms, tilsagn om en halv time for de ønskede 700 kr. 

Kl. ca. 6.30 imorges skrev jeg så, hvornår de åbnede? Regnede med at få et svar engang i løbet af formiddagen, men få minutter efter tikker der en sms ind.

Der var åbent allerede. Mig ud i bad og fik barbaret begge ansigter, så jeg kunne tage mig bedst muligt ud. Kørte den lille halve time, som jeg nu har derop og ringer på døren.

Også gik det ned af bakke. Efter lidt tid (3-5min) bliver der endelig lukket op af en tydeligvis ikke særlig vågen trunte. 

Ret skal være ret, det er ægte billeder. Jojo, de er da pyntet lidt med photoshop eller lignende, men en rigtig flot pige med kæmpestore lækre patter.

(Elsker det ord og jeg antager at her på siden må vi godt bruge det :-D

Jeg bliver, faktisk lidt gnavent, sendt ind i bollerummet, der er blevet flyttet nedenunder siden mit sidste visit. Stort flot lokale, kunne måske godt have tænkt mig lidt flere spejle, synes de er kinky.

Så går det rigtig galt, får stykket et menukort i hånden med nogle ret heftige priser. Slet ikke i nærheden af mit aftalte tilbud. Jeg spørger, høflig som altid - det kommer man længst med, til 30 min/700 kr.

fortæller at jeg har skrevet til hende tidligere. Jeg får blot at vide at 700 = 15 min. Finder tlf og sms frem, hun ser meget alt andet end imponeret ud og fastholder at 700 kr. kun rækker til 15 min. 

Her burde jeg selfølgelig været gået, men jeg var allerede blevet forelsket i hendes bryster, så jeg bestemte mig for bare at fyre den af hurtigt. Pengene skifter hænder og hun hopper ud for at aflevere/friske sig lidt op. 

Selve sexen var ikke specielt dårlig/god. Lidt for meget tænder under blowjob. Men der var dog endnu et minus. Sengen var så forbandet blød, at da hun satte sig ovenpå, hvilket ellers gav en udsigt, der næsten var 700 kr. værd, blev jeg sq mast helt ned i madrassen. Så meget at cowgirl stillingen ikke kunne gennemføres. Det skal lige siges, at jeg er forholdsvis almindelig, grænsende til veltrænet, og har en kampvægt på 85 kg. Jeg får vendt hende rundt og tager hende bagfra i en doggy, hvor hun viste sig at være så overraskende stram, at kanonen gik alt for tidligt. 

Havde ellers bestemt mig for at bede om lov til at trykke den af ud over de fantastiske bryster... eller måske bare være et rigtigt svin også skynde sig at hive den ud også wanke ud over hendes velpolstede popo. 

Alt i alt en skuffende oplevelse, primært håber jeg, fordi jeg fangede hende på et dårligt tidspunkt. Men hun er helt sikkert en flot og særdeles veldrejet pige, som skal have et plus for at bruge ægte billeder. 

Hvis nogen af jer så en Gul Opel Corsa holder der imorges, så ved I nu hvem den tilhørte :-D

Med venlig hilsen

Spooney aka den erfarne nybegynder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...