Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige siddet og kigget efter nogen spændende emner i dag og første gang siden midt december , og så ser jeg den her annonce 

https://annoncelight.dk/showad/178012

Men jeg kan ikke helt finde ud af om det er teksten der er skrevet forkert eller billederne der er forkerte fordi umiddelbart vil jeg IKKE tro det er en på 50 år så mit spørgsmål er jo nogen der har besøgt hende fornylig ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kunne jo være, at billederne var taget, da hun var 40 år... I øvrigt har jeg en idé om, at der er tale om Simone fra det tidligere SM-sted i Folehaven (var det nr. 142?).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så som udgangpunkt skal vi regne med billederne er fake ? indtil det modsatte er bevist gider sku ikke gå ud og blive kold om nosserne i den tro de skal varmese igen om lidt og så de skal hjem igen uden at  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo altså rigtigt mange smukke kvinder i 50 års alderen. Der træner og holder deres kroppe ved lige. Ligesom vi er nogle mænd der gør det.

Så hvorfor skulle hendes billeder ikke være ægte

Savføren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...