Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Livingroom

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Livingroom er søsterklub til Goldentime. Er faciliteterne og maden på samme niveau? entreen er den samme, så kunne man jo håbe :smile: Er klubben lige så international med Pigerne? hvordan ser Pigerne ud? 

 

Pigerne cirkulerer de imellem de 2 klubber?

 

Byd gerne ind

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Så du får en klub der minder meget om Goldentime men ikke så crowded? eller var du bare heldig? Hvad med Pigerne cirkulerer de fra klub til klub?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du får en klub der minder meget om Goldentime men ikke så crowded? eller var du bare heldig? Hvad med Pigerne cirkulerer de fra klub til klub?

 

Yes, jeg kan godt lide LR, der er sjældent crowded. men jeg besøger den mest i hverdage... i weekenderne trækker Samya og Aca mere :P

 

Som reglen, de østpiger som ikke kan/må arbejde på GT (pga. kvoten) kommer på LR.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også mødt et par tyske piger på LR som ikke "gad" GT bl.a. pga. cirkusset med ventetid på Zimmer. Men det er et par år siden... kan faktisk ikke huske jeg har mødt tyske piger på LR de sidste par gange (= det sidste år).

 

Men LR er på mange måder en lilleput-udgave af GT. Mindre kaos, mere hyggelig, bossen gir hånd og hilser :) Prøv begge klubber; variation er livets krydderi!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor lille er lille? 10-20 piger i hverdage?

 

nej 20-30+ men arealmæssig er klubben lille, det er et 3 etages hus. Loungen er ikke særlig stor...

Der er et udendørs telt 1/3 så stort som GT. Det jeg kan lide ved klubben er at der ikke er overfyldt med mænd - måske fre-lør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...