Hop til indhold

Livingroom

Featured Replies

Skrevet

Livingroom er søsterklub til Goldentime. Er faciliteterne og maden på samme niveau? entreen er den samme, så kunne man jo håbe :smile: Er klubben lige så international med Pigerne? hvordan ser Pigerne ud? 

Pigerne cirkulerer de imellem de 2 klubber?

Byd gerne ind

Redigeret af Liderlig-fyr

Skrevet

Så du får en klub der minder meget om Goldentime men ikke så crowded? eller var du bare heldig? Hvad med Pigerne cirkulerer de fra klub til klub?

Skrevet

Så du får en klub der minder meget om Goldentime men ikke så crowded? eller var du bare heldig? Hvad med Pigerne cirkulerer de fra klub til klub?

Yes, jeg kan godt lide LR, der er sjældent crowded. men jeg besøger den mest i hverdage... i weekenderne trækker Samya og Aca mere :P

Som reglen, de østpiger som ikke kan/må arbejde på GT (pga. kvoten) kommer på LR.

Skrevet

Har også mødt et par tyske piger på LR som ikke "gad" GT bl.a. pga. cirkusset med ventetid på Zimmer. Men det er et par år siden... kan faktisk ikke huske jeg har mødt tyske piger på LR de sidste par gange (= det sidste år).

Men LR er på mange måder en lilleput-udgave af GT. Mindre kaos, mere hyggelig, bossen gir hånd og hilser :) Prøv begge klubber; variation er livets krydderi!

Skrevet

Hvor lille er lille? 10-20 piger i hverdage?

Skrevet

Hvor lille er lille? 10-20 piger i hverdage?

nej 20-30+ men arealmæssig er klubben lille, det er et 3 etages hus. Loungen er ikke særlig stor...

Der er et udendørs telt 1/3 så stort som GT. Det jeg kan lide ved klubben er at der ikke er overfyldt med mænd - måske fre-lør.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.