warmgun 4162 Skrevet 7. Februar, 2015 Når vi skriver en efterlysning eller en anmeldelse skal den rubriceres efter, hvor i landet pigen er. Når der annonceres, er der ikke mulighed for at lave en regional placering. Det betyder, at jeg får læst en del annoncer fra piger, der er andre steder end i mit resort. De kan sagtens have spændende annoncer, og jeg sidder tilbage og tænker, at det sådan havde været rart at være i nærheden af Vojens, Vejle eller hvor det bånd er. Kunne EG ikke lave en opdeling af annoncerne i lighed med efterlysningerne og anmeldelserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 7. Februar, 2015 Når vi skriver en efterlysning eller en anmeldelse skal den rubriceres efter, hvor i landet pigen er. Når der annonceres, er der ikke mulighed for at lave en regional placering. Det betyder, at jeg får læst en del annoncer fra piger, der er andre steder end i mit resort. De kan sagtens have spændende annoncer, og jeg sidder tilbage og tænker, at det sådan havde været rart at være i nærheden af Vojens, Vejle eller hvor det bånd er. Kunne EG ikke lave en opdeling af annoncerne i lighed med efterlysningerne og anmeldelserne? det synes jeg er lige meget. det også rart at vide at der er noget i Vojens hvis man på et tidspunkt skulle komme på de kanter i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 7. Februar, 2015 (edited) det synes jeg er lige meget. det også rart at vide at der er noget i Vojens hvis man på et tidspunkt skulle komme på de kanter i landet. Ja, men under alle omstændigheder bliver det lettere at søge på, hvad du er ude efter aktuelt. Redigeret 7. Februar, 2015 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 7. Februar, 2015 bare pigerne ville skrive i overskriften hvor de kan mødes. så var vi da nået et langt stykke hen af vejen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 7. Februar, 2015 (edited) Jeg synes det er nok så vigtigt at forlange, at man i overskriften skriver pigens navn og hvor hun holder til - i stedet for et eller andet intetsigende - så man skal læse 10 linier før man finder ud af, at pigen bor et par hundrede kilometer væk fra ens egen adresse. Og man kunne også forlange, at anmeldelser forsynes med links til pigens annonce/hjemmeside. For anmelderne kan åbenbart ikke selv tænke så langt. Og i øvrigt tror jeg da ikke, at nogen vil forhindre gerog i at læse om piger i Vojens, selv om han bor på Bornholm. Redigeret 7. Februar, 2015 af FrankJ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 7. Februar, 2015 Og i øvrigt tror jeg da ikke, at nogen vil forhindre gerog i at læse om piger i Vojens, selv om han bor på Bornholm. haha, god sarkasme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg