Hop til indhold
Guest Oralis voluptatem

Partytreff La vita

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem

Har været en tur på La vita. http://www.partytreff-lavita.de/

Det er en flat rate klub. Det vil sige at når man har betalt for entreen så er der også betalt for at have sex med pigerne. På en tirsdag er entreen 130 euro. På La vita koster sodavand, juice og kaffe  mm. 0.5 euro pr glas. Og øl er 3 euro stykket. (I nogle klubber er ikke alkoholiske drikkevarer gratis.) Maden / bufferen er ganske udmærket, og blandt det bedste jeg har prøvet på en flat rate klub.

Klubben har en stor sauna (den er dog først tændt efter kl. 14.00) og der er også indrettet et stille rum, hvor man kan sætte sig hvis man ønsker lidt fred og ro. Her kan man også sidde med sin mobiltelefon eller tablet. Baderummet er kæmpe stort og der var rigeligt med bruser og varmt vand. Omklædnings rummet er ikke så stort men der er fin plads og så er der skabe i fuld størrelse. Og de er udstyret med en rigtig hængelås. Ikke noget man bare lige bryder op med en bøjle.

Klubben fremstod flot og ren hele dagen. Skal man komme med lidt kritik så vil det nok være at nogle af bolle rummene er ret små, og at der ikke er en dør der kan lukkes men bare et forhæng. Alt i alt var der en fin stemning i klubben hele dagen. Der var ikke rigtig nogle piger der bare sad i et hjørne og så sur ud og ikke lavede noget. Klubben bruger et polet system så den enkle piges andel stiger i takt med at hun laver noget.

 

 

Når det kommer til pigerne på La vita, så findes de i alle udgaver. Her er både unge og lidt ældre piger. Der er lidt uerfaren piger og piger med flere års erfaring inden for denne branche. Der er høje piger og lave piger. Og der er også både tykke piger og små tynd petitte piger. Kort sagt så er der noget for en hver smag.

 

Ønsker ikke at bedømme pigerne på en form for skala, da min smag og de ting jeg ligger vægt på ikke er de samme ting som andre ligger vægt på. Men efter min mening så er de mest eftertragtet piger både smukker og yder en bedre service end mange top pigerne på andre klubber. Og det samme gør sig gældende for de mindre eftertragtet piger.

 

På hjemme siden er der lidt info om de enkle piger. Og der er også fotos af de fleste af pigerne. Af de piger jeg mødte var der ikke nogle der brugte fake fotos. De er også en vagtplan så man kan se hvem der er på vagt den enkle dag. Vagtplanen blev rettet til i løbet af dagen. Da der ikke var særligt travlt blev en af pigerne hjemme og en anden gik tidligt hjem. Så man kan ikke stole 100% på planen flere dage frem, men den giver stadig et indblik i hvem og hvor mange piger man kan forvente.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Der står da ikke noget på deres prisliste om at drikkevarer koster ekstra?

http://www.partytreff-lavita.de/preise.html

 

Jeg synes det er en smule nærigt til for en flatrate relativt høje indgangspris.

Jo der gør. Hvis du holder musen hen over priser kommer der en lille menu frem. her klikker du på drikkekort. Og så kan du se alle priserne. Jeg fik dog både mineralvand og postevand uden beregning.

 

Om det er nærrigt ved jeg nu ikke. Jeg kom af med 2.5 euro for hele dagen. Syntes tit man ser i andre klubber at folk efterlader deres glas uden at tømme det. Det giver jo også et stort spild hvis folk kun drikker 1/4 del af det de bestiller.

 

Ja klubber er lidt dyre end de billigste klubber men meget bedre. TCH er noget billiger men slet ikke i samme liga. TCO er ca. samme pris. Men igen er La vita lige lidt bedre. Jeg giver gerne de 10 euro mere + betaler for drikkevarer for en bedre service.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåå, drikkevarerne har sin egen side. http://www.partytreff-lavita.de/preise/getraenkekarte.html

 

Ja, hvis det bare er for at undgå spild, så er det sådan set fair nok, selv om det virker lidt sjovt, at det koster men så lille et beløb. Betaler du hver gang du får noget, eller samlet til sidst?

 

Jeg bemærkede også lige, at der er en grænse for antallet af piger, man kan knalde: "bis zu 10 mal Vergnügen" på dagsprisen. Har de mon haft mange, der kunne mere end 10 gange på en dag? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Nåå, drikkevarerne har sin egen side. http://www.partytreff-lavita.de/preise/getraenkekarte.html

 

Ja, hvis det bare er for at undgå spild, så er det sådan set fair nok, selv om det virker lidt sjovt, at det koster men så lille et beløb. Betaler du hver gang du får noget, eller samlet til sidst?

 

Jeg bemærkede også lige, at der er en grænse for antallet af piger, man kan knalde: "bis zu 10 mal Vergnügen" på dagsprisen. Har de mon haft mange, der kunne mere end 10 gange på en dag? :D

Du betaler samlet til sidst. Og jeg tror heller ikke de går så højt op i om du har drukket 5 eller 7 kopper kaffe. Det er for at undgå spild.

 

Ja der er kun beregnet 10 ture pr. mand. Men igen det er ikke noget de holdt vildt meget styr på. Jeg blev spurgt et par gange i løbet af dagen hvor mange gange jeg har været med en pige. Men det var pigerne selv der spurgte ikke dem i baren. Fortalte bare at det havde jeg slet ikke tal på. Det blev dog til 11 ture i alt og ingen sagde noget om at det var for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - 10 gange på en dag, selvom man så stod tidligt op, så tror jeg også at jeg må melde "pas". Det er sgu rigtig godt "gået". 10 "rejsninger" til Oralis voluptatem for indtil flere stive præsentationer i løbet af en dag :smile: :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Nu skrev jeg jo ikke at jeg fik udløsning vær gang. Jeg var på værelset 11 gange i alt. Men det var ikke vær gang vi endte i en missionær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...