Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i går dejlige Jasmin på Nørrebro. Hun mangler vist ikke lovprisninger herinde, men vil alligevel beskrive denne fantastisk gode oplevelse.

 

Jeg har aldrig før besøgt en GP, så jeg har intet at sammenligne med. Jeg har nogle ret hæmmende problemer med at slappe af og nyde sex (jeg er 25, og det seksuelle er stadig en lidt fremmet verden for mig), og jeg håbede at besøget kunne hjælpe mig med netop dét. Jeg søgte altså en kvinde som jeg også kunne snakke godt med, og som kunne ”vejlede” mig lidt mht. det seksuelle.

Udfra hendes profilbilleder, profiltekst og indlæg herinde, håbede jeg at Jasmin ville være en fræk, smuk, erfaren, afslappet, klog, SEXGLAD kvinde og fik mine forhåbninger opfyldt x100 (x100 er en underdrivelse). Hun var virkeligt dejlig at være sammen med, både fysisk og i samtale.... Hun delte gladeligt ud af sin erfaring og tanker, og har sådan set fået mig til at tænke på hende som intet mindre end et seksuelt orakel..!

 

Jeg har naturligvis på absolut ingen måde lyst til at være sammen med en kvinde som ikke har lyst til at være sammen med mig. Dette var min største bekymring ifht. at besøge en GP, og jeg var helt klar på muligvis at begrænse besøget til snak, uden sex. Men som håbet og forventet, blev jeg hurtigt overbevist om at hun havde lyst, hun virkede som om hun nød det (3 sprøjteorgasmer!), ligesom jeg gjorde..! Utroligt at møde en smuk, fræk kvinde som kender sin krop og seksualitet, så godt som hun gør...!

 

Jeg har helt klart lyst til mere visdom og liderlighed med Jasmin, så håber på at se hende igen..!

Redigeret af Vektor

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hun delte gladeligt ud af sin erfaring og tanker, og har sådan set fået mig til at tænke på hende som intet mindre end et seksuelt orakel..!

 

Jeg har naturligvis på absolut ingen måde lyst til at være sammen med en kvinde som ikke har lyst til at være sammen med mig. Dette var min største bekymring ifht. at besøge en GP, og jeg var helt klar på muligvis at begrænse besøget til snak, uden sex. Men som håbet og forventet, blev jeg hurtigt overbevist om at hun havde lyst, hun virkede som om hun nød det (3 sprøjteorgasmer!), ligesom jeg gjorde..! Utroligt at møde en smuk, fræk kvinde som kender sin krop og seksualitet, så godt som hun gør...!

 

Jeg har helt klart lyst til mere visdom og liderlighed med Jasmin, så håber på at se hende igen..!

 

Wow en sex-orakel, kan hun spå om sex-fremtiden ? Hvad sker der i resten af 2015, få jeg sex ??? :P

 

Ej jeg driller bare, det er super at du fik din debut med Jasmin, så go for it og lav en ny aftale, du har sikkert meget at lære endnu...

 

Jeg kunne sikkert også lære lidt af hende hehe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow en sex-orakel, kan hun spå om sex-fremtiden ? Hvad sker der i resten af 2015, få jeg sex ??? :P

Ej jeg driller bare, det er super at du fik din debut med Jasmin, så go for it og lav en ny aftale, du har sikkert meget at lære endnu...

Jeg kunne sikkert også lære lidt af hende hehe :D

Tja, det ku' da være, at hun kunne lære dig forskellen mellem en spåkone og et orakel - når du nu ynder at gøre dig morsom på andres bekostning :-)

Fin anmeldelse (og korrekt sprogbrug).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har helt klart lyst til mere visdom og liderlighed med Jasmin, så håber på at se hende igen..!

Takker mange gange for de meget flotte roser :) Jeg kan kun sige at jeg havde et par virkelig dejlige timer og vil glæde mig rigtig meget til at opleve dig igen :)

mange frække knus

Jazz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et orakel kan forudsige fremtiden, dixi

Har du ikke læst om oraklet fra Delfi ?

 

Det er jo så spørgsmålet.

 

Oraklet i Delphi var tvetydigt i sine svar og var således altid dækket ind, hvadenten et fremtidigt udfald blev det ene eller det andet. Det måtte f.eks flere hærførere sande.

Som almindeligt menneskeligt hørte de nemlig kun det i svaret, de ønskede at høre.

 

Så forudsige fremtiden? Bestemt nej.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal lade være med at gå til orakler. Det ender bare med at man går hjemmefra og slår sin far ihjel og får fire unger med sin mor og prikker øjnene ud på sig selv.

Jeg vil nok hellere gå til en sexgudinde i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo så spørgsmålet.

 

Oraklet i Delphi var tvetydigt i sine svar og var således altid dækket ind, hvadenten et fremtidigt udfald blev det ene eller det andet. Det måtte f.eks flere hærførere sande.

Som almindeligt menneskeligt hørte de nemlig kun det i svaret, de ønskede at høre.

 

Så forudsige fremtiden? Bestemt nej.

 

ligesom horoskoper og nogle GP'er som fortæller dig det du gerne vil høre haha.... per definition kan et orakel forudsige fremtiden, er vi ikke enig om dette.

 

Se the Matrix !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...