Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

FKK Goldentime

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

http://www.goldentime.de

 

Entreprisen er 60 euro

30 min i rum= 50 Euro

60 min i rum = 100 euro

 

Mange tager ekstra for Kys enkelte ekstra for fisseslik. Fransk Natur er med i.

 

Best value for Money jeg har prøvet! Her tænker jeg på entreprisen. Maden topklasse, nogle muligheder for ala carte m.m til de forskellige måltider. Øl er med i entreen og de har flere internationale mærker, diverse Kaffespecialiteter og softdrinks . Klubben er flot og velholdt overalt. Og servicefolkene sørger for alt spiller max konstant!

 

Der er en kæmpe Have, den får du ikke noget ud af om Vinteren  :-P En ganske stor VARM Sauna, et større Spabad. En bio i passende størrelse, desværre sender den filmen på repeat, så i løbet af dagen kan det blive kedelig hvis du opholder dig en del der.På en hverdag skulle der være ca 50 Piger. Tja måske, talte ikke men mange var der og i alverden forskellige nationaliteter. Mærkelig at komme i en klub, hvor over halvdelen ikke er Rumænere og der er mange Tyske Piger. Jeg vil mene der er for enhver smag og ganske smukke Piger  :-P

 

Der er Approach, men som udgangspunkt på en ganske behagelig måde. Oplevede ikke andet. Et par enkelte Piger, som visuelt tilhørte en Flatrate og ikke Fkk kom igen og igen, men man blev på ingen måde hevet i eller generet på anden vis. 

 

Men der var nu et par negative ting ved klubben… Størrelsen… den er ganske enkelt ikke stor nok til mængden af folk, langtfra, ikke engang på en hverdag. Barlokalet er temmelig røget, endda så meget så en rygende Pige beklagede sig over det  :eek: Der er ikke rum nok, så ud på aftenen er man henvist til Knaldehytterne udenfor. De er sikkert fantastisk i Sommerhalvåret, men vade rundt udenfor i frostvejr med en Pige for at komme til Hytten er ikke noget for mit luksuslegeme. Buffeen/ Restauranten er ligeledes udenfor i et telt, som man skal gå over til. Sikkert et hit i sommerhalvåret, men ikke så fedt i frostvejr. Mængden af folk gør, det er svært at finde noget sofa eller andet at slappe af i. 

 

Det lyder nok ganske negativt altsammen, men jeg var nu overordnet ganske tilfreds med klubben og kommer igen en dag. Klubben er flot og du får som sagt rigtig meget for din entrepris. En meget velkørt klub på alle parametre og det er jo en sand fornøjelse at besøge.

 

Jeg var så heldig at et par af Pigerne var varme og ønskede mit selvskab på lidt mere intimt plan end snak i Sofaen  :cool:

 

Maria. Tysk Pige på 24 år, mørk langt glat hår et par silicone kasser i størrelse D vil jeg tro, passede super godt til hende, flot slank og fræk på en uskyldig og nok ikke helt så uskyldig måde  :-P  Ja vi ankom ved åbningstid sammen med Maria den lille frækkert. Pigerne har skabe inde i omklædningsrummet med Mændene. Her stod Maria så nøgen og gjorde sig klar. Smurte sig ind i creme overalt OVERALT og hvad Piger ellers gør. Hun havde et af de nederste skabe hvor hun satte sig på hug foran, med let spredte ben og roddede rundt inde i. Hun "ænsede" næsten ikke der var Mænd tilstede og stod nærmest helt uskyldig og gjorde sig klar. FUCK MIN INTERESSE VAR VAKT EFTER DET SHOW. Og hun måtte jo med i rummet. Kys var ekstra, så det sprang jeg over. Varm og kærlig var hun,  så forspillet fungerede. Hun er meget aktiv og  har styr på hvordan en Mænd skal håndteres. Fik hende i en 69…. hun var noget højere end de Rumænske Piger ofte er, så under 69 kunne hun både ordne boller pik stimulere ved glansen og generelt få geilet en gevaldig op! Indtil jeg måtte vippe hende af og gennemknalde hende med fulde Gardiner i en Missionær. Fuld godkendt rum!!! og jeg var ganske sikker på hun skulle prøves igen… Planer holder aldrig på FKK, så ingen grund til at lave dem  :wink:

 

Daria Rumæsnk Pige på vist nok 22. Daria betyder Havet på Tyrkisk. Hun var ret høj af en Rumænsk Pige at være, nærmere betegnet 178 cm lig dertil et par meget høje stilletter så har du en Pige på 2 Meter. Jeg følte mig som en dværg, men dværgen var ret betaget af kæmpen, så hun måtte med i rummet. Hun var lidt mere Passiv i forspillet, ikke fraværende men ville gerne begæres… er jeg så lige Manden til  :cool: ….. igen en 69ér som hun nød rigtig meget!!! men hun glemte altså min Pik  :???: Nå hun var ganske urolig, så valgte at gøre hende færdig, lå jo egentlig ganske fint der. Derefter skulle hun på en ridetur. Hun er ekstremt snæver, så Pigen skulle virkelig listes ind i hende.. hold nu op det var dejligt!!! stille og rolig frem og tilbage, indtil hun blev træt og vi skiftede til Doggy. Var ikke for vild, hun gav ganske god nydelse bare at knalde stille og rolig. Her var ingen ekstrapriser, men hun tungekyssede ikke.

 

Venus. Som Planeten eller Gudinden fik jeg ikke spurgt til. Hendes 1 dag i klubben…vanvittig smuk Pige!!!!!!! kan ikke lige beskrive hende, kør ned og beundre hende  :-P Her var alle rum optaget og vi måtte ud i frosten og sneen  :???: vi havde Hytte 19 og hun havde ingen ide om hvor den lå. Det positive var hun havde strittende Brystvorter da vi kom i hytten. Her skulle hun visuelt nydes!!!! så fik hende til at ligge sig på ryggen hvor jeg gav hende en god nussetur foran, med langsomme blide berøringer fik hende til at vende sig om og hun fik ligeså på ryggen. Spurgte til om hun kunne ligge sig op i en Doggystyle position… for helvede hvor et syn, nussede lidt videre inden jeg fik den ide jeg ville give hende sorte kys. Der trak hun sig lidt væk og jeg spurgte om det ikke var ok? joooovvvv men det var ekstra…. ahh det kunne jeg havde sagt mig selv med sådan en smuksak  :-P  sprang vi bare over så. Ja nusseturen varede faktisk over 20 min, så der var små 10 min til hun gav mig blowjob. Det var ikke specielt engageret og hun havde til tider sit focus lidt andetsteds… sidste 2 min afsluttede jeg selv med Hånd. Jeg kan ikke ligefrem prale af det var drømmesex!!! men var ganske tilfreds…. havde nydt hende så fuldt ud for de 50 euro og gik ud af rummet som en glad Mand.

 

Nas Tysk Pige på 28 år lyshåret langt glat. Slank uden at være skinny en smule hængende bryster med flotte strittende vorter ikke særlig høj. Visuelt en pige jeg tænder rigtig meget på og da det blev krydret med en  attitude og et smil jeg på ingen måder kunne stå for, så var jeg  solgt. Og det blev kun bedre da vi kom i rummet!!! Hun er en erotikkens mester og lader sig gribe med, bedre kan jeg ikke beskrive det rum. Hun glemte alt om hendes prislister både på tid og ekstra ting, hvilket efterlader en med en følelse af, hun var lige så glad for rummet som Jeg, hvilket hun også så rigelig gav udtryk for efterføgende. En Pige der virkelig fik placeret sig på min topliste over hvad jeg har prøvet.

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hvis du påføre dig isbjørnehabit så kan du vel også klare at gå de 15 m i frostvejr.

 

Men ellers kan jeg kun give dig ret i at det er en fed klub. Især det at der er mange forskellige nationaliteter og en lidt større alders spredning på pigerne, end jeg ellers har oplevet på FKK klubber. Er et kæmpe plus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en GT update, klubben har kvoter for "udenlandske" piger. Og du ser heller ingen etniske gæster....

Dog er klubben for indelukket og trangt om vinteren, i forår/sommerperioden er klubben ideelt med den store have, jeg ligger ofte og slikker sol sammen med en pige eller to der... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse :-) den giver en god fornemmelse, af du oplevelse på dagen.

Og dejligt at du også skriver om de piger, du havde på rum.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mange tager ekstra for Kys enkelte ekstra for fisseslik. Fransk Natur er med i.

 

Best value for Money jeg har prøvet! Her tænker jeg på entreprisen. Maden topklasse, nogle muligheder for ala carte m.m til de forskellige måltider. Øl er med i entreen og de har flere internationale mærker, diverse Kaffespecialiteter og softdrinks . Klubben er flot og velholdt overalt. Og servicefolkene sørger for alt spiller max konstant!

 

 

. Pigerne har skabe inde i omklædningsrummet med Mændene. Her stod Maria så nøgen og gjorde sig klar. Smurte sig ind i creme overalt OVERALT og hvad Piger ellers gør.

 

 Planer holder aldrig på FKK, så ingen grund til at lave dem  :wink:

 

 Hun er ekstremt snæver, så Pigen skulle virkelig listes ind i hende.. 

 

Venus. 

 

 

Lidt kommentarer det overstående jeg kender GT rimelig godt :D.

 

Jeg har aldrig betalt ekstra for kys og fransk til pigen på GT, ej har pigerne heller krævet ekstra,

jeg ved ikke om de kan fornemme du er en newbie i klubben. Jeg er et kendt ansigt i klubben, så måske hjælper det ?

 

Maden er god og klubpersonalet er meget servicevenlige, receptionisterne er søde at snakke med,

faktisk har jeg knaldet en af barpigerne :P

 

Ja der er cool at pigerne har omklædningsskabe sammen med os, jeg badede nogle gange sammen med pigerne og smurte dem ind i bodyshampoo... ofte er det piger som jeg kender som giver lov, jeg fornemmer misunderlige blikke fra de andre mænd hehe :P

 

Planer på FKK, tja det er hygge, afslapning og sex :P

 

Skulle Pigen listes ind haha...

 

Venus, hvordan ser hun ud, hårfarve, kropsform, nogen kendetegn, 

Hvor er hun fra ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Lidt kommentarer det overstående jeg kender GT rimelig godt :D.

 

Jeg har aldrig betalt ekstra for kys og fransk til pigen på GT, ej har pigerne heller krævet ekstra,

jeg ved ikke om de kan fornemme du er en newbie i klubben. Jeg er et kendt ansigt i klubben, så måske hjælper det ?

 

Maden er god og klubpersonalet er meget servicevenlige, receptionisterne er søde at snakke med,

faktisk har jeg knaldet en af barpigerne :P

 

Ja der er cool at pigerne har omklædningsskabe sammen med os, jeg badede nogle gange sammen med pigerne og smurte dem ind i bodyshampoo... ofte er det piger som jeg kender som giver lov, jeg fornemmer misunderlige blikke fra de andre mænd hehe :P

 

Planer på FKK, tja det er hygge, afslapning og sex :P

 

Skulle Pigen listes ind haha...

 

Venus, hvordan ser hun ud, hårfarve, kropsform, nogen kendetegn, 

Hvor er hun fra ?

jeg spurgte ikke så meget til, hvad der var ekstra og ej… tilpasser tingene, gider ikke betale ekstra for nogle af tingene, så springer over, hvis det ikke er med i ydelsen. Er ikke selv så vild med at kysse Pigerne, så det passer mig fint nok, er fisseslik ikke med i, må hun jo bare knaldes lidt mere, kan jeg sagtens leve med  :-P Pigerne skal holde øje med tiden, så der kommer ikke nogen ekstraregning på den konto, synes jeg er rart

 

Ja Pigen skulle listes ind i hende… Havde også hendes veninde med i rummet,  aner ikke hvad hun hedder. Veninden var kun med, da hun skulle Fiste Daria med hele armen. Men da vi kom forbi håndledet var Daria så stram , så armen skulle lirkes en del før den kom helt ind til Albuen. Det var nødvendig at arbejde en del med Darias Fisse, for ellers ville der jo på ingen måde være plads til min Pik. At der skulle stå Pikken fremfor Pigen er en anden mulighed  :wink:

 

Venus havde sin første dag i klubben. Hun kommer fra Bosnien. Hun havde langt lyst hår med fine fletninger, rigtig flot ansig petit krop og generelt perfekt overalt. Brysterne meget små med nogle små strittende vorter. Hun har desværre planer om at smide plastik i dem 

 

angående etniske gæster. Der var nogle Asiater, nogle Indiske eller lignende og nogle som virkede sydlandske. Nok mere i grupper de ikke har lyst til dem. Snakkede med en af de Tyske Piger angående sammensætningen af Piger. Her prøver de at begrænse mængden af Rumænske Piger, så det giver automatisk en mere international klub. 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Og du ser heller ingen etniske gæster....

 

Ved ikke om de har ændret på deres politik, men der var også gæster fra store dele af verden. Også Mellemøsten og Asien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om de har ændret på deres politik, men der var også gæster fra store dele af verden. Også Mellemøsten og Asien.

 

Der er mulig at de har ændret dørpolitik efter at Oceans åbnede. Oceans har skabt meget polemik i området.

 

Timeprisen er gået op, pigerne flytter rundt, derfor mister GT også kunder, incl. mig selv. Nu er Aca og Samya som trækker :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja Pigen skulle listes ind i hende… Havde også hendes veninde med i rummet,  aner ikke hvad hun hedder. Veninden var kun med, da hun skulle Fiste Daria med hele armen. Men da vi kom forbi håndledet var Daria så stram , så armen skulle lirkes en del før den kom helt ind til Albuen. Det var nødvendig at arbejde en del med Darias Fisse, for ellers ville der jo på ingen måde være plads til min Pik. At der skulle stå Pikken fremfor Pigen er en anden mulighed  :wink:

 

 

Haha din listepik, du skal ikke gør grin af fisting, det er mit speciale :P

 

Det kan være jeg skal en tur forbi Venus i næste uge :lol:

 

Geilekarl, jeg fornemmer vi har "snakket" sammen før hehe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Timeprisen er gået op (...)

 

Ja det var 70 EUR før, ik'?

 

Har oplevet en pige som kun ville 30 min. fordi hun tjente mere at tage 2 mænd i 30 min end mig i 60. Det slipper man så for :) Men det er vel ikke pga. konkurrencen at prisen er sat op? Godt nok er jeg ikke økonom, meeen...

 

Mener altid der har været japanere på GT når jeg har været der. Det er vist nogle andre "etniske" det handler om...

 

Og ja, GT er skøn om sommeren!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var 70 EUR før, ik'?

 

Har oplevet en pige som kun ville 30 min. fordi hun tjente mere at tage 2 mænd i 30 min end mig i 60. Det slipper man så for :) Men det er vel ikke pga. konkurrencen at prisen er sat op? Godt nok er jeg ikke økonom, meeen...

 

 

Den var 75/timen før og man kan runde op...

 

Jeg booker ofte 2-3 timer så det har en betydning.

 

Ved den gamle prismodel:

Hvis du kommer på en travl dag kan jeg godt forstå pigen vælger 30min sessioner fremfor længere sessioner.

Men var der god kemi, oplevede jeg at pigerne godt kan lide at tage længere afslappet sessioner (fx med mig) end at tage korte med mange mænd.

 

Ved den nye prismodel, kigger gæsterne mere "på uret" for det løber op hvis man lader tiden løbe,

ved den gamle prismodel, sagde jeg ofte til pigerne, lad os starte med 1 time og ser hvor det bærer hen, vi kiggede ikke på uret, vi kunne tage det stille og roligt, og hovsa, det blev til 3 timer sjov og hygge.

 

Prisen er steget fordi Oceans meldte ud med en timepris på 100, for at holde på pigerne satte GT og andre klubber priserne op.

Så for os gæster er det mindre godt, men godt for pigerne, på den anden side føler gæsterne at det er blevet dyrere og derfor holder tilbage med pengene, det er ren psykologisk.

 

Når noget bliver dyrere holder vi også fast på pengene ... så total set tror jeg at pigerne til sammen har mindre omsætning end førhen, konkurrence blandt pigerne er skærpet, hvis de vil hive penge ud af gæsterne. Det er min vurdering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

GoldenTime om sommeren er som at komme en tur i Himmeriget! At ligge i en solstol med en kold øl og glo på lækre nøgne damer!

Og når kokken Rainer laver sin egen favorit-omelet til mig så kan jeg næsten ikke bede om mere...

Redigeret af Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...