Hop til indhold
Buzz Light

Alice, Esbjerg N

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=6935

Ja det her er så min første anmeldelse ”og nu er jeg ikke den store taler, men...” Alice fortjæner sku et godt ord med på vejen...

Stedet er utrolig privat og diskret. Man kommer ud på en lille grusvej og ind i et lille hus med træer/buske omkring og ingen naboer nogen steder.

Annoncen er helt klart skrevet af en dansker og Alice er vist ikke blevet sat ind i hvad der står i den.

Jeg fik i hvert fald en tid kl. 19 selvom de skriver de lukker kl. 18 og så aftalte jeg over SMS – med én eller anden - 30 minutter, superfransk og dansk til 1.000 kr.

Men da jeg så ankom spurgte Alice hvad jeg ville have og stak et menukort i hånden på mig hvor ydelsen kostede 1.200 kr. Jeg fik den dog alligevel til den først aftalte pris da jeg ikke havde flere penge med.

Hun er fra Brasilien og har tidligere arbejdet i Spanien. Jeg vil skyde hende til omkring de 35 år. Hun er brunette med en dejlig slank, velholdt krop og pæne naturlige bryster i et par gode håndfulde. Billede 2-6 kan sagtens ligne/være hende, spiffet lidt op selvfølgelig.

Jeg startede på ryggen og fik lov til at kysse og pille lidt. Så superfransk, 69 og fransk(?-oral) til hende også.

Nu ved jeg godt piger i branchen faker orgasmer men hun virkede virkelig til at nyde sit arbejde. Hun ulede mit hår og tog fat om nakken på mig og pressede min tunge helt op i æggestokkene, (overdrivelse fremmer forståelsen) hvilket jeg tændte utrolig meget på.

Det danske blev til en god missionær med en hånd i nakken igen og masser af kys/øjenkontakt og til slut nåede jeg da også at få hende om i en doggy før jeg eksploderede 10 minutter før tid.

Hun er utrolig nem at snakke med. Ingen akavethed overhovedet. Lidt ældre end dem jeg ellers besøger men utrolig nærværende og kærlig. Helt sikkert en jeg vil besøge igen. (Ved dog ikke hvor langt jeg ville køre for at møde hende hvis jeg ikke lige boede i nærheden)

Hun skulle være at finde på stedet hele denne måned, onsdag – lørdag.

Håber i kan bruge det til noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fin anmeldelse, lyder som en jeg skal et smut forbi i næste uge.

Er det tantekys eller den rigtige vare?

ollie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kys var med tungen og hele oplevelsen var noget af det nærmeste jeg er kommet på en rigtig "girlfriend experience" med købesex

/Min erfaring er dog stadig begrænset og jeg har mest besøgt unge østeuropæiske piger ad halve timer hvor GFE måske ikke har været så meget i højsædet. Så hav det i mente  :)

Redigeret af Buzz Light

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som lovet, så gjort.

Er lige kommet retur på jobbet efter en halv time sammen med Alice. Bestilte en omgang superfransk incl en halv time blid kærestesex, og det skal jeg love for jeg fik.

Hun er sød og nærværende, og hun har jo en total flot slank krop med et par pæne bryster. Vi startede med en masse kysseri og så en go gang fransk, derefter var det min tur til at kysse og franske hende lidt op.

Hun blev naturlig våd, og hun var dejlig stram.

Det er 100% hende på billederne her http://www.sexpiger.dk/5073 og prisen jeg gav var 1000,-

En dejlig oplevelse med en flot sød pige, som jeg gerne besøger igen.

ollie

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=6935

Ja det her er så min første anmeldelse ”og nu er jeg ikke den store taler, men...” Alice fortjæner sku et godt ord med på vejen...

Stedet er utrolig privat og diskret. Man kommer ud på en lille grusvej og ind i et lille hus med træer/buske omkring og ingen naboer nogen steder.

Annoncen er helt klart skrevet af en dansker og Alice er vist ikke blevet sat ind i hvad der står i den.

Jeg fik i hvert fald en tid kl. 19 selvom de skriver de lukker kl. 18 og så aftalte jeg over SMS – med én eller anden - 30 minutter, superfransk og dansk til 1.000 kr.

Men da jeg så ankom spurgte Alice hvad jeg ville have og stak et menukort i hånden på mig hvor ydelsen kostede 1.200 kr. Jeg fik den dog alligevel til den først aftalte pris da jeg ikke havde flere penge med.

Hun er fra Brasilien og har tidligere arbejdet i Spanien. Jeg vil skyde hende til omkring de 35 år. Hun er brunette med en dejlig slank, velholdt krop og pæne naturlige bryster i et par gode håndfulde. Billede 2-6 kan sagtens ligne/være hende, spiffet lidt op selvfølgelig.

Jeg startede på ryggen og fik lov til at kysse og pille lidt. Så superfransk, 69 og fransk(?-oral) til hende også.

Nu ved jeg godt piger i branchen faker orgasmer men hun virkede virkelig til at nyde sit arbejde. Hun ulede mit hår og tog fat om nakken på mig og pressede min tunge helt op i æggestokkene, (overdrivelse fremmer forståelsen) hvilket jeg tændte utrolig meget på.

Det danske blev til en god missionær med en hånd i nakken igen og masser af kys/øjenkontakt og til slut nåede jeg da også at få hende om i en doggy før jeg eksploderede 10 minutter før tid.

Hun er utrolig nem at snakke med. Ingen akavethed overhovedet. Lidt ældre end dem jeg ellers besøger men utrolig nærværende og kærlig. Helt sikkert en jeg vil besøge igen. (Ved dog ikke hvor langt jeg ville køre for at møde hende hvis jeg ikke lige boede i nærheden)

Hun skulle være at finde på stedet hele denne måned, onsdag – lørdag.

Håber i kan bruge det til noget...

Har selv lige været ude at besøge denne skønne pige og sidder nu med et kæmpe stort smil på *SF*

Hun er i Esbjerg på adressen,ind til d 14 marts.

Det var en super skøn gf oplevelse,med masser af super fransk, dejlige kys,og søde smil. Jeg synes hun er perfekt efter min smag. Dejlig super slank,skønne bryster , dejlig fi...., som elsker at blive slikket i skøn 69, og det er tydeligt at det ikke er fake, at hun nyder det.

Hun giver sig god tid,og er super afslappende at være sammen med,og bliver nød til at besøge hende igen meget snart.

Det eneste minus er.....at jeg nu har skrevet dette,og derved får sværere ved at få en tid igen *GG*

Vær sød ved hende,og i bliver belønnet med skøn og dejlig sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har selv lige været ude at besøge denne skønne pige og sidder nu med et kæmpe stort smil på *SF*

Hun er i Esbjerg på adressen,ind til d 14 marts.

Det var en super skøn gf oplevelse,med masser af super fransk, dejlige kys,og søde smil. Jeg synes hun er perfekt efter min smag. Dejlig super slank,skønne bryster , dejlig fi...., som elsker at blive slikket i skøn 69, og det er tydeligt at det ikke er fake, at hun nyder det.

Hun giver sig god tid,og er super afslappende at være sammen med,og bliver nød til at besøge hende igen meget snart.

Det eneste minus er.....at jeg nu har skrevet dette,og derved får sværere ved at få en tid igen *GG*

Vær sød ved hende,og i bliver belønnet med skøn og dejlig sex.

Enig.

Var forbi i aftes for 2 x indenfor 14 dg. Hun er dælme fin..meget fin.

ollie

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej er der nogen der ved om hun fortsat arbejder i landet og eller om hun kommer tilbage denne søde pige jeg kan ikke finde hende 

MVH kingo40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kingo

Hun er vist i Herning området nu her,og efter det,skulle hun hjem på ferie i Spanien,men hun kommer tilbage igen,så bare hold øje med hende på EB...det vil jeg helt klart selv gøre*SF*

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogen der ved om hun har været eller kommer igen

​Har forsøgt at skrive til hende for et par dage siden,men hun har ikke svaret desværre,så hun er nok ikke i Danmark nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...