Hop til indhold
FKK4Ever

Freelance Beach Road, Pattaya

Recommended Posts

Jeg sad ved 21 tiden i går på en bænk ved Beach Road med en kop kaffe og overvejede nattens udfordringer - Beer Bar, Go-GO, Soapie eller noget helt andet.

 

På samme bænk sad 2 piger - tydeligvis FL'er. Efter 5 minutter kom en fyr som den ene åbentbart hvde en aftale med og så var jeg pludseligt alene med den anden. Hun spurgte om jeg havde lyst til at gå med på Disco, men det havde jeg egentligt ikke. Jeg foreslog at vi gik over på den anden side til soi 7 og fik en øl, det var hun med på. Jeg kender ejeren af baren og hun kendte åbenbart pigen, Nan, som tidligere havde arbejdet i baren.

 

Nu var jeg lidt mere tryg ved hende og efter et par øl mere gik vi til hotellet. Jeg skyndte mig at snuppe et par små blå for at sikre mest muligt aktivitet :smile:

 

De nåede dog ikke at virke inden hun efter 2 minutter sad på knæ foran mig og suttede løs - perfekt blow og inden jeg nåede at tænke mig om sad hun med munden fuld af sæd! Nu løber hun ud og spytter tænkte jeg, men nej, hun sad bare og lappede det hele i sig med et lille uskyldigt smil! Jeg spurgte om hun ikke skulle ud og spytte, men til det sagde hun "No - spitting is offending man" mens hun smilende slikkede sig om munden.

 

Go start :smile: efter endnu en øl gik vi i bad og så gik det ellers for fuld art de næste timer. Efter 2 omgange i alle tænkelige stillinger sad vi ude på den lille balkon mens hun fik en smøg. "You enjoy?" spurgte hun - YES :smile: Andet kan man da ikke sige - hvortil hun sagde "Now me enjoy" og begyndte ude på altanen at sutte liv i fyren igen!

 

Vi fortrak hurtigt til sengen, og da den var på toppen igen smurte hun 2'ern godt op og pressede sig stille og roligt ned over den. Vi lå i ske i næsten en time mens hun med helt stille bevægelser kørte pikke rundt i det lille stramme hul mens hun gispede og klynkede. Saften drev fra hendes fisse men jeg var for udkørt til at kunne komme på den måde - kun de blå holdt gang i den. pludseligt trak hun sig tilbage, lagde sig på ryggen med benene oppe ved ørerne og nærmest skreg "FUCK ME" Hurtigt kondomskift og så igang for fulde gardiner i 5 minutter indtil det lykkedes mig at komme i et brag oppe i hende.
 
I morges kæmpede hun længe i badet for at få gang i den igen, men jeg orkede ikke mere. Da hun skulle afsted sagde hun, at hvis jeg fik lyst kunne jeg jo kigge ned til stranden i aften...

 

I farten havde jeg glemet et af mine egne vigtigste råd - AFTAL PRIS SOM DET FØRSTE!!

Lidt forsigtigt spurgte jeg hende da hun skulle gå hvor meget jeg skyldte hende. "You give me 1000 bath and come to beach tonight or you give me 1500 bath and not come to beach" Jeg gav hende 2000 bath og sagde "Maybe come to beach"

 

Jeg tror ikke jeg klarer sådan en nat igen, så jeg lister nok ad 2nd Road til baren i aften :smile:

 

Jeg tror dette er typisk for en tur med FL fra Beach Road. Enten får man fuld valuta for pengene eller også får man en lang næse og måske en bule i hovedet - jeg fik heldigvis det første:-)

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...