Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet hjem efter en forventet tur hos Busaba thai massage i Næsved ( Gamle Dokkae thai )

 

Ringer og aftaler et tidspunkt, alt er klart og glæder mig til en forhåbenlig god behandling. På vej derned

bliver jeg så ringet op af pigen jeg bookede tiden hos, der var desværre ingen tid alligevel... der var kommet en anden Grrr.....

WHAT THE FUCK en behandling.... 

Jeg er lokal, og vil gerne støtte de lokale steder... Men efter dette her gider jeg sku ikke komme der mere ( 2. gang nu )

 

Ked af mit første indlæg er af denne karakter, men synes alle der bruger dette sted skal vide... Så har de ihvertfald chancen

til at sige fra, før en evt. skuffelse.. 

 

Næste gang der skal være lidt sjov, må man sku til staden, der kan man da i det mindste gå videre til næste sted :smile:

 

http://www.dokkae-thaimassage.dk/75552710

See you....never never again...Busaba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mik-Mik

så hat du været uheldig hos Busaba, jeg har været der 3 gange, 2 gange fået body to body med en vidunderlug fransk afslutning af en lækker pige. Sidste gang fik jeg lækker sex med gensidig fransk, hun havde en dejlig velduftende fisse, og så red hun mig til jeg kom. 

yummi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange og har altid fået en god behandling men har fundet et sted hvor jeg får mere for mine penge så der kommer jeg nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange og har altid fået en god behandling men har fundet et sted hvor jeg får mere for mine penge så der kommer jeg nu

 

Hey be a champ.. fortæl da hvor det er ??

- det er jo ikke fordi at der ligefrem er mange muligheder omkring Næstved i forvejen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange og har altid fået en god behandling men har fundet et sted hvor jeg får mere for mine penge så der kommer jeg nu

er nysgerrig hvor er det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa...vil også gerne byde med lidt til den her tråd.....

 

Jeg håber virkelig der snart kommer et nyt sted i Næstved..hvor man kan få en god gang massage og lidt ekstra med et par SØDE thaipiger..smiler..

 

Jeg har også været hot Dokkan eller Busaba for sidste gang...jeg falder i hver gang..men det er det samme når man har betalt..sure piger og en kold omgang...og hvis man så skal ha lidt ekstra udover svensk...er det overpriser....så hold jer væk..

 

Håber der er nogle nye på vej...Når man læser om andre brugeres erfaring rundt omkring i landet...tænker man bare det var her i 4700...smiler...

 

Bare min mening....God weekend...

 

Vil også gerne høre om det omtalte sted....hvis der vil deles...:o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke i Næstved men har nogle gange besøgt det tidligere Amazing thai ved Nørre alslev

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke i Næstved men har nogle gange besøgt det tidligere Amazing thai ved Nørre alslev

ok kender det godt -ligger i orehoved-men det jo kun sex og ikke rigtig thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

har fået olie massage når jeg har været der

har du kun fået oliemassage og evt hånd? forstod på dem at det var ok med massage ,men der skulle købes sex ogse . hvis du kun fik massage hvad kostede det så ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nu kommet ny ejer - Nice kalder hun sig. Hun har haft den, de sidste par måneder.

Hun var tidligere i Ringsted - det eneste rigtigt gode indslag der.

Jeg fik som sædvanligt en rigtig god omgang af det hele. Hun kan både give en god massage og noget god og fræk sex. 1000,- for den helt store omgang på et par timer (gengangerpris og tid :))

Link: http://www.busaba.dk/

Den tidligere ejer, Joy, har ikke mere med stedet at gøre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nu kommet ny ejer - Nice kalder hun sig. Hun har haft den, de sidste par måneder.

Hun var tidligere i Ringsted - det eneste rigtigt gode indslag der.

Jeg fik som sædvanligt en rigtig god omgang af det hele. Hun kan både give en god massage og noget god og fræk sex. 1000,- for den helt store omgang på et par timer (gengangerpris og tid :))

Link: http://www.busaba.dk/

Den tidligere ejer, Joy, har ikke mere med stedet at gøre :)

​er der nogle der ved hvor Joy er henne nu kender hende fra Alberslund thai massage....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan sige hvis du skal ha thai massage,  så er Busaba stedet, efter Joy ikke ejer det mere er der kommet nye piger til, og ved at en af dem virkelig kan finde alle de ømme steder , hvis der er andre der har Været der siden søndag 22 november.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...