Hop til indhold
MadsPåPlads

Erfaringer med "Fræk lille sag på kun 19 år ;-)" på AL

Recommended Posts

Gæst

Naturligvis er det fake - du skal lige købe alle mine billeder og videoer, inden vi kan ses..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den "Liderlige Skolepige" er "Veri-pigens" lillesøster! (Veri-pigen er nu blevet 22 år og skal fejre det med et hotel-ophold (Hotel Gitterly!)).Lillesøster agerer derfor anden kæde i denne - for vort land - så svære tid....

:smile:

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide, om nogen køber de der "måske eksisterende" små hjemmevideoeer af hende???

Og ER der virkelig nogen, der seriøst køber brugte trusser (med det udbud der er, er jeg ikke så naiv at tro, at der ikke ER et (lille) marked og en stakkel hist og her. Men pyf!

Skal jeg snuse til et par trusser, skal de være absolut nyvaskede, hvide og nærmest stråle-steriliserede. Og KUN med en helt ren velduftende lille pussy inden i. Alt andet er et turn off-for mig. Når jeg har haft en UBERlækker-kæreste/kone - som jeg var helt vild med, ville jeg også bare "smage hende" hele tiden. Men grænser er for mig: tis, sved, menstruationsblod og ..

Hvis der virkelig er et publikum, vil jeg til at producere helt seriøse film med mig selv i hovedrollen: "Osculatio barberer røvskæg med en le" må kunne give en sikker Oscar? Eller hvad med "Osculatio og Urinsexen"(filmatiseringen af dengang, jeg kom til at tisse ved siden af kummen). Og fra nu af deponerer jeg faktisk alle brugte underhakkere i garagen med videresalg for øje! Internet-shop ER fremtiden! Noget skal man jo leve af!

Øjner en millionforretning!

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly

Selvfølgelig er hun fake!

Der er sågar blevet advaret mod de piger på AL af andre brugere derinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...