Hop til indhold

Randers Houmeden

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre

Jeg var forbi Randers forleden og kunne se en forretning i Houmeden hvor der stod "Siam Massage" og et telefon nummer 92266746.

Det lignede en gammel marskendiser forretning udefra, men der hang et Thai flag udenfor ? Der var dog et skilt med Closed, så jeg undersøgte det ikke nærmere, men måske nogen herfra ved noget ?

Luskeren

Skrevet

Det er et helt nyt sted. Så ejeren i dag. Hvis det er hende. Lille ældre dame.

Kender dog ikke noget til stedet. Måske findes der en hjemmeside

Skrevet

Det er da helt utroligt, så mange thai steder, der efterhånden er i Randers. Kvaliteten er jo desværre også derefter. Alligevel strømmer kunderne åbenbart til disse halv dårlige massage steder, ellers var der vel ikke grobund for så mange thai klinikker.

Skrevet

Enig. Tror at der ligger 9 steder indenfor en radius på 6-700 meter

uote name="Bulder" post="258397" timestamp="1423159825"]

Det er da helt utroligt, så mange thai steder, der efterhånden er i Randers. Kvaliteten er jo desværre også derefter. Alligevel strømmer kunderne åbenbart til disse halv dårlige massage steder, ellers var der vel ikke grobund for så mange thai klinikker.

• 3 years later...
Skrevet

Ved godt dette er en gammel tråd, men er der nogen som har noget at berette om Siam. Jeg har ingen anmeldelser kunnet finde selvom stedet har eksisteret i over 3 år.  Ellers må jeg jo selv prøve...:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.