Guest jal123 Skrevet 5. Februar, 2015 Jeg besøgte smukke Laura i Horsens i går - http://side6.dk/resultatside/?q=4897 SUPER oplevelse, det var GFE i den bedste klasse. Jeg bestilte en halv time med alt det blide, 1100 - det er vel en meget standard pris og alle pengene værd. Det startede med masser af kys med tunge, hun klædte mig af, mens der blev kælet og kysset over hele kroppen. Jeg fik hende lagt ned og gav hende en tur med fransk. Hun bliver helt naturlig våd - meget våd - virker til at nyde det og det virkede som om hun kom, hvis ikke er hun god til at fake (men det er hun måske også) Herefter fik jeg en fantastisk tur med fransk. Boller og skaft fik den store tur og så på med gummi til en fantastisk gang fransk, jeg måtte desværre stoppe hende ret hurtigt. Herefter dansk indtil jeg ikke kunne længere. alt i mens der var masser af øjenkontakt, tungekys og kælen og hun virker VIRKELIG til at kunne li det. Laura er en rigtig dejlig krop, hun er høj med lange slanke ben, dejlige store bryster, en flad mave og en god røv. Hun er ikke 18 længere, men det er jeg også langt fra så det er absolut kun en fordel. Hun skriver selv 30 år og det er ikke helt ved siden af, vil måske skyde hende til omkring 35. Jeg har besøgt MANGE piger gennem tiden og Laurs kommer absolut i top 5, måske endda top 3 sammen med Nikita Darling og Gina Faith. Så hun får mine varmeste anbefalinger - afsted med jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 14. Februar, 2015 God anmeld... Har læst andetsteds at hun ikke er europæisk. Kan du eller andre fortælle om hun er asiat eller mulat? Tak og god weekend. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR Adam 19 Skrevet 14. Februar, 2015 God anmeld... Har læst andetsteds at hun ikke er europæisk. Kan du eller andre fortælle om hun er asiat eller mulat? Tak og god weekend. Hej Jeg kan nu ikke finde nogen asiat eller mulat hos laura østeuropæisk tror jeg nu mere på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loke 2 Skrevet 15. Februar, 2015 Jeg mener at have læst et eller andet sted at hun er halv koreaner og halv dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 21. Februar, 2015 Her beskrives hun som halvt asiatisk...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 23. Februar, 2015 Hun er ikke østeuropæisk men halv asiat hun ligner slet ikke en fra Østeuropa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 23. Februar, 2015 Hun er ikke østeuropæisk men halv asiat hun ligner slet ikke en fra Østeuropa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 23. Februar, 2015 men hun er sindssyg fræk og får en til at slappe af og kan tilslutte mig jal123 anmeldelse af hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 24. Februar, 2015 Hun må vist besøges :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 24. Februar, 2015 Hun må vist besøges :-P 1.000 tak for oplysningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 24. Februar, 2015 1.000 tak for oplysningen. Du er velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg