Hop til indhold

Gang i Amager

Featured Replies

Skrevet

det er altid en god ide at starte med søgefunktionen herinde..

Skrevet

Der er taget en lejlighed i brug af nogle østeuropæiske piger på Kastrupvej. Det kunne være nye piger på dét sted, du linker til.

Stedet kan på ingen måde anbefales. Da jeg var der, sad der 4-5 piger i en sofa i stuen, som man skulle igennem på vej til sengen. Afskærmningen var bare et lagen, der var hængt op, så du skal have lyst til at knalde med tilskuere, hvis du går derop.

Skrevet
  • Author

Yikes, tak for advarslen!

Ærgerligt...især pigen på den første profil virkede ellers lovende :-/

Skrevet

Der er taget en lejlighed i brug af nogle østeuropæiske piger på Kastrupvej. Det kunne være nye piger på dét sted, du linker til.

Stedet kan på ingen måde anbefales. Da jeg var der, sad der 4-5 piger i en sofa i stuen, som man skulle igennem på vej til sengen. Afskærmningen var bare et lagen, der var hængt op, så du skal have lyst til at knalde med tilskuere, hvis du går derop.

Hahaha....sexshow!...

Skrevet
  • Author

Hun var på Amager på tidspunktet, hvor jeg linkede til hende

Skrevet

Ikke for at dreje emnet helt væk men (gode) klinkikker på Amager, hvor "alt er i orden"..? Er det helt slut..Sturlasgade?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.