Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun er en enestående pige som skal opleves, som jeg har skrevet før har jeg aldrig oplevet en så sød og dejlig pige som har en i fokus,og gør alt for at man får en god oplevelse. Og det har jeg fået i allerhøjeste grad, da jeg så hende første gang var jeg solgt med det samme, har Været der tre gange på en uge og kan næsten ikke vente til jeg skal igen

Skrevet

Hej

Kan se hendes pris for 1. Time er 1600 kr. Hvad indeholder det? Er der ekstra for kys- mega osv.

Tænker på at besøge hende i weekenden

På forhånd tak for hjælpen

Skrevet

Absolut helt enig.

Der er skrevet rigtigt meget godt om Århus Alessia herinde, og jeg har også været der i Aarhus Midtby tæt ved Ceres krydset.

Jeg har aldrig været ude for før, at både hendes beskrivelse og billederne passede så godt på virkeligheden. Hun er 100% som på billederne, ja næsten smukkere. Mange piger, også de danske, har desværre postet modelbilleder på deres profil, eller beskrevet sig anderledes end hvad de egentlig stod for, så jeg havde næsten givet op og udelukkende besøgt de etablerede steder, hvor der havde været positive tilbagemeldinger fra Jer folks. Det er bare noget ØV at pigerne lader sig fotografere i model sessioner med flot make-up, og når man så møder hende i real-time, så ligner hun ikke det man forventede.

Sådan er det ikke med Alessia.

Alessia er det smukkeste nips blandt GP og hun har givet sig tid til at iklæde sig lækkert undertøj, høje hæle og en smuk make-up.

På en skala fra fra 0 til 10 - får hun herfra 10 point i samtlige kategorier.

I den overskydende tid blev jeg nusset med massageolie, for hun har masser af overskud og tid til at stille sine kunder tilfredse.

Afsted med dig - hun er absolut et must!!!! 

Skrevet

Er der ekstra for kys- mega osv.

Alessia kysser desværre ikke, og tager heller ikke lille Frederik i munden uden gummi - desværre, men alt respekt for det.

Skrevet
  • Author

Ja men hendes sødme og service vil du aldrig fortryde eller glemme har været der 4 gange og skal bare derned igen forsatan hun er dejlig

Skrevet

Alessia kysser desværre ikke, og tager heller ikke lille Frederik i munden uden gummi - desværre, men alt respekt for det.

Så hun sutter ikke uden gummi men man må gerne komme hende i munden for 400kr ekstra..?

1 hour 1600 kr.
30 min 800 kr.
EXTRA CIM 400 kr.
Skrevet

Nogen der ved hvor kommer hun fra ?

Det bliver et gæt: Tjekkiet, Letland eller Lithauen. Men jeg gætter på det første.

Skrevet

Hun et født russisk, men bor i Rumænien og har gjort det i et meste af hendes liv.

Skrevet

Så hun sutter ikke uden gummi men man må gerne komme hende i munden for 400kr ekstra..?

1 hour 1600 kr.
30 min 800 kr.
EXTRA CIM 400 kr.

I så fald glemte hun at putte gummi på da jeg fik et fantastisk blow job af hende med afslutning i munden. Kan klart anbefales.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.