Bebop 9571 Skrevet 11. Februar, 2015 (edited) Syntes den mest interessante pointe blev serveret helt i starten af programmet; nemlig at Hr. Graff havde den oplevelse, at han alligevel altid betalte for sex. Det er nok en oplevelse de fleste mænd kan nikke genkendende til; man giver middage, drinks, taxa, tasker, make-up, tøj, sko, smykker, rejser, bil, hus, etc., til gengæld for sex. Denne udveksling finder sted både ved almindelig dating, parforhold og ægteskab. Mænd betaler altid for sex, så for os er sugardating nok ikke det store 'spring'... Det passer altså overhovedet ikke. Jeg har fx været på dates med par studerende mødt via Tinder. Begge gange har jeg først prøvet bare at betale, og når de så ville selv, sagde jeg noget i stil med at "du er jo studerende og jeg har et godt job ...". Alligevel fik jeg ikke lov. Kommer nok an på, hvad det er for en type. Jeg går efter intelligente og selvstændige kvinder, måske forklarer det at jeg sjældent får lov at betale? Redigeret 11. Februar, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2015 Johnpop, der er nu en ret klar definition af det, hvis man slår prostitution op. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 11. Februar, 2015 Johnpop, der er nu en ret klar definition af det, hvis man slår prostitution op. Ja ordet har sikkert en klar definition, at man betaler for en klart defineret seksuel ydelse? Men det er jo ikke så simpelt, det er bare den mest banale form, den mest ja yderlige form for sex og betaling for dette. Men jeg må ærligt indrømme jeg hvis ikke hader så næsten hader ordet "prostitution". Jeg bryder mig generelt ikke om at sætte label på noget og så er det bare det. Nå men for mig går og mange andre går der også en rød tråd fra et helt normalt og simpelt forhold til sexsalg. Og der er også nogle ting der går igen. Nå men denne snak er lidt et sidespor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2015 En af pigerne udtaler; ' Til sidst følte jeg mig mere som en genstand, en vare med prisskilt på, frem for en person af kød og blod, og hele det der spil med hele tiden at skulle prange om prisen, det gjorde det ikke meget bedre. Jo, pengene og gaverne er da fine nok, men ikke til enhver pris, siger den unge studerende.' Det kan jeg godt nikke genkendende til inde på sugardaters.dk- man skal sidde og lege dum og uskyldig fnis fnis hvad med to timer til 3500 med kondom selvfølgelig bla bla.. Så er det nemmere for mig at prisen og reglerne er fastsat, så man er udenom dette. Det er da synd at pigerne derinde absolut intet netværk har og ikke har noget at forholde sig til, andet end deres egne grænser og hvad de bliver lokket til.. ? :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Februar, 2015 Det er da synd at pigerne derinde absolut intet netværk har og ikke har noget at forholde sig til, andet end deres egne grænser og hvad de bliver lokket til.. ? Jeg besøgte en ung enlig mor fra Sugardaters, som fortalte at hun havde forhørt sig lidt rundt omkring, hvilken pris hun skulle tage - men ellers kan pigerne jo bare få en profil/læse med her på Eroguide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
foxyknoxy 14 Skrevet 14. Februar, 2015 Hvis er sugardaters eneste indtægt, er ved at møde mænd på en sugardating side, så er det vel nærmest også prostitution. Har mistanke til, at en pige jeg har mødt, kun har den indtægtskilde, så er blevet lidt bekymret for hende.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg