Lone Star 0 Skrevet 4. Februar, 2015 Mae Chan ved Svanemøllen er ejet af en ældre dame, som er hende på billederne. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16987 Jeg har fået massage der en del gange og haft enten ejeren eller en anden massør på samme alder. Begge giver supergod massage, der dog er noget hårdere, end hvad man får de fleste andre steder. Jeg er i hvert fald gået derfra helt gennembanket nogle gange. Hvis der ikke er andre kunder, plejer de at hjælpe til, så man får 4-hands massage uden ekstra beregning. For ren massage kan stedet helt sikkert anbefales. De tilbyder også begge svensk topløs for 200. Som sagt er de oppe i årene, men plejer nu aldrig at sige nej til et godt tilbud, og udførelsen er også helt fin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Februar, 2015 Mmmmm.....og så havde hun engang sin "niece", Lilje, til at arbejde der et par måneder. den absolut bedste kombinerede massage-hj jeg har "udsat" mig selv for. Desværre arbejder hun ikke længere på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg