ModenM 8 Skrevet 4. Februar, 2015 Hej er der nogen som har erfaring med Rosasexy, Stensløsevej, Odense??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longguy 24 Skrevet 4. Februar, 2015 HUn kan godt anbefales... Høj slank pige med gode former hele vejen rundt... Besøgte hende omkring jul sidste år... Rimelige priser synes jeg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 4. Februar, 2015 Hej er der nogen som har erfaring med Rosasexy, Stensløsevej, Odense??? Hvor annoncere hun???? har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 4. Februar, 2015 Hun er her: http://side6.dk/resultatside/?q=4924 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 4. Februar, 2015 Hun ser sprød ud. Men sætter ikke mine ben på den klinik, alt for mange dårlige oplevelser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommy99 36 Skrevet 4. Februar, 2015 Har ikke hørt om nogen der havde ros til overs efter et besøg på den klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maddyp 0 Skrevet 4. Februar, 2015 Har været der 2 gange, og det har været elendige oplevelser begge gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 4. Februar, 2015 Har været der en gang, færdig slut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longguy 24 Skrevet 5. Februar, 2015 Vil sige at jeg blev også pænt overrasket over mit seneste besøg... Men det var positivt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg