Onslow 15848 Skrevet 16. Februar, 2015 Selvfølgelig har du ret i, at man ikke skal svine hinanden til, men man udsætter sig let for den slags, når man tilsyneladende ikke vil forstå. Men lad mig i al fredsommelighed prøve at give min udlægning af teksten, som forhåbentlig kan bidrage til din forståelse. Prøv at kigge på Tens eller andres hjemmesider, hvor der er tale om MASSAGEklinikker, hvor der tilbydes forskellige former for wellness. Disse klinikker, hvoraf mange tilbyder ekstraydelser, når du først ligger på briksen, adskiller sig fra thaibordeller ved, at de netop tilbyder massage og har udstyret til det, mens rene bordeller ikke har andet end en seng eller madras. Mange massageklinikker har også en madras, men det er fordi traditionel thaimassage bedst gives på en sådan i gulvhøjde, hvor massøsen kan komme til at bruge hele sin krop og ben, fødder, albuer og eventuelt pande under massagen. Disse klinikker vil gerne bevare et "respektabelt ydre", da også kvinder kommer for at få massage, og da du sandsynligvis aldrig har prøvet at opleve den velvære, man føler i hele kroppen oven på en helkropsmassage, så vil jeg anbefale dig at springe ud i det. Hvis du så oveni kan være så heldig at tilkøbe lidt hånd, mund eller fuld pakke, så har du fået bingo. Hvis du derimod kun er til sex, så lad være med at ulejlige Ten, Daw, Sirinya eller én af de andre ypperlige massøser, men ring direkte til et bordel. Du vil så opleve, at der er der ingen problemer med at få oplyst priser og ydelser. Der er hele forskellen, dog parret med, at ovennævnte piger har så stor søgning, at de kan tillade sig at være kræsne med hvem, de er villige til at have sex med. Jeg håber, at min forklaring var udførlig nok. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 16. Februar, 2015 Det giver jo alt sammen mening. Nu håber jeg ikke at jeg kommer til at lyde bagklog, men en del ved jeg jo godt ift det med ry og rygte udad til. Dét som forvirrer mig er, at flere herinde skriver at de har haft sex med nogle af de thai-piger som er omtalt jævnligt, og som får gode anmeldelser - og det er ikke kun HJ jeg taler om her. Og så er det jo ikke unaturligt at det er dér jeg søger hen. Jeg kender jo heller ikke den eksakte konstellation ift hvad andre har aftalt med med massage-pigerne, og hvornår de siger fra og til. Jeg har ikke lyst til sex og massage i én og samme ombæring - vil personligt gerne holde tingene adskilt. Så ja, det kan da godt være at det ikke lige er Ten jeg skal gå til som den første Men tak for et ordenligt svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 16. Februar, 2015 Selvfølgelig har du ret i, at man ikke skal svine hinanden til, men man udsætter sig let for den slags, når man tilsyneladende ikke vil forstå. Men lad mig i al fredsommelighed prøve at give min udlægning af teksten, som forhåbentlig kan bidrage til din forståelse. Prøv at kigge på Tens eller andres hjemmesider, hvor der er tale om MASSAGEklinikker, hvor der tilbydes forskellige former for wellness. Disse klinikker, hvoraf mange tilbyder ekstraydelser, når du først ligger på briksen, adskiller sig fra thaibordeller ved, at de netop tilbyder massage og har udstyret til det, mens rene bordeller ikke har andet end en seng eller madras. Mange massageklinikker har også en madras, men det er fordi traditionel thaimassage bedst gives på en sådan i gulvhøjde, hvor massøsen kan komme til at bruge hele sin krop og ben, fødder, albuer og eventuelt pande under massagen. Disse klinikker vil gerne bevare et "respektabelt ydre", da også kvinder kommer for at få massage, og da du sandsynligvis aldrig har prøvet at opleve den velvære, man føler i hele kroppen oven på en helkropsmassage, så vil jeg anbefale dig at springe ud i det. Hvis du så oveni kan være så heldig at tilkøbe lidt hånd, mund eller fuld pakke, så har du fået bingo. Hvis du derimod kun er til sex, så lad være med at ulejlige Ten, Daw, Sirinya eller én af de andre ypperlige massøser, men ring direkte til et bordel. Du vil så opleve, at der er der ingen problemer med at få oplyst priser og ydelser. Der er hele forskellen, dog parret med, at ovennævnte piger har så stor søgning, at de kan tillade sig at være kræsne med hvem, de er villige til at have sex med. Jeg håber, at min forklaring var udførlig nok. Onslow, der er en stor og varm pædagog gemt i dig Nu tror jeg ikke længere, det er nødvendigt at bede en behjertet sjæl tage vores ven i hånden og følge ham til Ten - ha ha Havde ellers et øjeblik tænkt på denne løsning. Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 16. Februar, 2015 Det giver jo alt sammen mening. Nu håber jeg ikke at jeg kommer til at lyde bagklog, men en del ved jeg jo godt ift det med ry og rygte udad til. Dét som forvirrer mig er, at flere herinde skriver at de har haft sex med nogle af de thai-piger som er omtalt jævnligt, og som får gode anmeldelser - og det er ikke kun HJ jeg taler om her. Og så er det jo ikke unaturligt at det er dér jeg søger hen. Jeg kender jo heller ikke den eksakte konstellation ift hvad andre har aftalt med med massage-pigerne, og hvornår de siger fra og til. Jeg har ikke lyst til sex og massage i én og samme ombæring - vil personligt gerne holde tingene adskilt. Så ja, det kan da godt være at det ikke lige er Ten jeg skal gå til som den første Men tak for et ordenligt svar Så gerne,desværre falder vi vist alle fra tid til anden i den fælde at skrive personligt og ikke så pænt. God mandag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 16. Februar, 2015 Onslow, der er en stor og varm pædagog gemt i dig Nu tror jeg ikke længere, det er nødvendigt at bede en behjertet sjæl tage vores ven i hånden og følge ham til Ten - ha ha Havde ellers et øjeblik tænkt på denne løsning. Hilsen Huaa Laan Haha, god humor, min ven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 112 Skrevet 21. Juni, 2015 Syntes aldrig der kom en beskrivelse af Ten, andet en hun er værd at besøge Men hvad er hendes alder og vægt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingManden 0 Skrevet 7. Juli, 2015 Syntes aldrig der kom en beskrivelse af Ten, andet en hun er værd at besøge Men hvad er hendes alder og vægt ?jeg vil gætte på at hun er i starten af 30'erne. Cirka 1,70 høj og 65-70 kg. Men prøv at bestille tid til en gang massage, det koster jo kun 350kr for en time og massagen er også super god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Posten77 0 Skrevet 8. Juli, 2015 Hvor diskret er indgangen... Er rimelig lokal og vil ikke stå på gaden og vente på der bliver låst op...Er døren låst eller kan man gå ind ?pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bmand 31 Skrevet 8. Juli, 2015 Låst. Men hurtig til at åbene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 8. Juli, 2015 Hvor diskret er indgangen... Er rimelig lokal og vil ikke stå på gaden og vente på der bliver låst op...Er døren låst eller kan man gå ind ?pftJeg plejer at sende en sms og beder dem om at låse hoveddøren op og går så ind, uden at skulle stå til skue. Du kan stå diskret på parkeringspladsen overfor og se når de låser op og så bare gå over gaden. Det var også hvad jeg gjorde her i formiddags, hvor jeg havde en fantastisk time med Ten. Hun er tilbage på vanlig standard - og når hun er på det niveau, kan ingen nå hende til sokkeholderne. Der findes ingen bedre massage og alt det andet, end det du oplever hos Ten Det er ganske enkelt verdensklasse Hun har i øvrigt fået en ny hjælper efter Ning. Jeg så hende ikke, men det skulle være en pige på 30 år og efter sigende, skulle hun være ret god til BJ. Til august kommer der endnu en udskiftning, så der er lidt nyt til husarerne, som besøger Fredericia. HilsenHuaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 8. Juli, 2015 (edited) Jeg plejer at sende en sms og beder dem om at låse hoveddøren op og går så ind, uden at skulle stå til skue. Du kan stå diskret på parkeringspladsen overfor og se når de låser op og så bare gå over gaden. HilsenHuaa LaanØh........ Hvilken parkeringsplads ????https://www.google.dk/maps/place/Vendersgade+12,+7000+Fredericia/@55.5673284,9.754547,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x464c91219e3f0d87:0x27035934ed91ba10Men fred nu være med det. Det som undrer mig er hvorfor det er så vigtigt med diskretion ( ok det er nok i en ny tråd vi skal tage denne ) . Jeg mener man går ind af døren stiv de forkerte steder og kommer glad og totalt afslappet ud af døren --- hvad er problemet ???? Det ligner jo ikke noget bordel og det er kun dig og massøsen som ved hvad der er foregået. Jeg tror publikum er flintrende ligeglade, men sagen er at tyv tror hver mand stjæler - ISÆR KUSSETYVE For den Rene er altng Rent Redigeret 8. Juli, 2015 af powerpoint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 8. Juli, 2015 Jeg plejer at sende en sms og beder dem om at låse hoveddøren op og går så ind, uden at skulle stå til skue. Du kan stå diskret på parkeringspladsen overfor og se når de låser op og så bare gå over gaden. Det var også hvad jeg gjorde her i formiddags, hvor jeg havde en fantastisk time med Ten. Hun er tilbage på vanlig standard - og når hun er på det niveau, kan ingen nå hende til sokkeholderne. Der findes ingen bedre massage og alt det andet, end det du oplever hos Ten Det er ganske enkelt verdensklasse Hun har i øvrigt fået en ny hjælper efter Ning. Jeg så hende ikke, men det skulle være en pige på 30 år og efter sigende, skulle hun være ret god til BJ. Til august kommer der endnu en udskiftning, så der er lidt nyt til husarerne, som besøger Fredericia. HilsenHuaa LaanVed du om Ning er stoppet permanent eller midlertidigt? Hun har da ikke sagt noget om at hun skulle stoppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 8. Juli, 2015 Ved du om Ning er stoppet permanent eller midlertidigt? Hun har da ikke sagt noget om at hun skulle stoppe. Ning kommer ikke mere. Hilsen Huaa Laan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg