Hop til indhold
FKK4Ever

Allstars Massage Bangkok

Recommended Posts

Jeg blev på en PM anbefalet at prøve Allstars Massage på Sukhumvit Soi 24/1. Sådan en opfordring skal der da følges op på.

 

http://www.allstarsbkk.com

 

Jeg ankom ved 23 tiden til Allstars. Pigen jeg var blevet anbefalet var desværre optaget, så jeg gik på jagt i fotoalbummet. De første 2-3 stykker jeg kiggede på var der ikke i dag. Jeg bad derfor Mamasan om at vise hvem der faktisk var der, og havde samtidigt besluttet, at jeg ville vælge den første hun kom til.  

 

Den udkårne blev den generte men søde 18 årige Candy. Da jeg var kommet lidt sent kunne jeg kun få 1 time da de lukkede kl 24.

 

På værelset blev jeg guidet hen imod bruseren og så gik hun ud! øv, ingen vaskehjælp - man bliver hurtigt lidt forvændt herovre - men nu måtte jeg så klare mig selv.

Da jeg var færdig var hun kommet tilbage til værelset og gik i bruseren. hun holdt sig dækket af håndklædet så jeg ikke rigtigt kunne se hende. Det irriterede mig lidt indtil jeg fandt ud af, at jeg kunne ligge på sengen og kigge gennem en sprække i bruserforhænget i spejlet :mrgreen:

 

Det var lidt pirrende at ligge der og smugkigge. Det meste af tiden stod hun med ryggen til, så jeg kunne konstatere, at hun havde den lækreste lille røv. det blev også afsløret, at hun havde nogle søde små bryster. Mere fik jeg ikke set før hun begyndte at tørre sig og var så gemt af håndklædet :-|

 

Da hun kom ud blev jeg beordret om på maven så hun kunne massere mig på ryggen. Da hun var kommet godt i gang kunne jeg mærke noget kilde mig på ballerne - det skulle tjekkes og jeg fik mig vendt så meget at jeg kunne se en sød lille naturlig let behåret fisse :-P

 

Thaipiger i den alder har for det meste ikke frygtelig meget behåring, og det havde hun da heller ikke. Mums, jeg er helt vild med letbehårede ungpigefisser :-P  :-P  :-P  

 

Lidt massage på forsiden og så i gang med blow og sex. Blow var med kondom hvilket tækker lidt ned - og at det så oven i købet var et af de lede røde kondomer trækker da endnu mere ned. Sex var ganske udmærket uden dog at nærme sig de højder Bee havde fået mig op i i går. Hun var ikke videre indlevende.

 

Alt i alt et udmærket besøg. Hendes fantastisk flotte unge krop kompenserer for den manglende erfaring/indlevelse så jeg gik da der fra som en glad mand :-P Stedet er fint, og jeg kan da sagtens finde på at komme igen - jeg vil dog vælge en anden pige og på forhånd nedlægge veto mod røde kondomer - jeg hader dem...

 

Pigen 10/10 med pil op for den lækre behårede fisse

Sex 7/10 Den lækre ungpigekrop trak op - det røde kondom trak MEGET ned.

Stedet 9/10

Gentagelse Med Candy nej, men 100% med en anden pige

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Osculatio sagde den 03 Feb 2015 - 8:32 PM:

Hmm.. Skulle måske blive en dag i BKK ....inden Pattaya.  

 

Vi tager lige en lille bitte een mere:

 

 

 

 

attentive2her_b988d1.jpg

 

Ha ha :)  Dig og dine billeder...

Nej sku godt !! :)  Dejligt med alle de fristelser..

 

Tror jeg er numsoman..  Sådan en røv alts virkelig en god ting på en pige.. Det er lige før de kunne undvære hovedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen jeg var blevet anbefalet var desværre optaget,

 

Hvad hedder pigen du blev anbefalet? Er hun blevet anmeldt her på forummet af ham der anbefalede hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hedder pigen du blev anbefalet? Er hun blevet anmeldt her på forummet af ham der anbefalede hende?

Pigen hedder FOUR, Hun er ikke anmeldt her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...