Hop til indhold
nette

KUN TIL PIGERNE!:spørgsmål til om brystoperation

Recommended Posts

Jeg ville meget gerne i kontakt med nogle piger der har fået opereret bryster.

Jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke kan få oplysninger om andre steder end hos jer. 

Jeg har ingen kontakt til andre som kan hjælpe med mere personlige og intime spørgsmål. 

Hvis du har lyst til at hjælpe mig må du meget gerne skrive en privat besked til mig eller sende mig en mail:

[email protected]

 

Det er en seriøs forespørgsel som jeg naturligvis også håber vil blive tage imod seriøst

 

Mange tak

 

Nette

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nette

 

Du er velkommen til at stille dine spørgsmål til mig, så må vi se om jeg kan hjælpe dig :-)

 

Knus Sanne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

har rettet lidt i tråden, egentlig imponerende at nogle ikke kan læse overskriften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige jeg altid har fået at vide mine ser naturlige ud, på trods af at de er så store. Og nej skal de ikke skiftes hvert 10. År længere. Jeg har min 20 års garanti på mine og den stiger eftersom årene går og de er blevet testet i længere tid. Jeg synes jeres nedladende bemærkninger omkring silikone bryster, er uhensigtsmæssige. I har tydeligvis ikke forstand på hvad i snakker om, og det er fint at DU ikke kan lide silikone bryster, men så er det heldigt der er SÅ mange mænd der elsker dem ;)

Til trådstarter - brug www.mylooks.dk - det har jeg brugt og bruger stadig en del, ellers spørg mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

efter at have fjernet yderligere en masse indlæg fra, hvad jeg tror er mænd, må man sige at det egentlig ganske utroligt at der er så mange der stadigt ikke kan læse og fortstå.

 

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kowalski

Hvorfor bortcensurerer du indlæg fra mænd i denne tråd?

Jeg ser intetsteds i reglerne, at man som trådstarter kan forbeholde tråden for et bestemt køn eller for respondenter, der opfylder bestemte kriterier for deres person.

Så længe man holder sig til emnet, undlader at afsløre personlige forhold og afholder sig fra personangreb, er ordet - efter reglerne at dømme - frit.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kowalski

Hvorfor bortcensurerer du indlæg fra mænd i denne tråd?

Jeg ser intetsteds i reglerne, at man som trådstarter kan forbeholde tråden for et bestemt køn eller for respondenter, der opfylder bestemte kriterier for deres person.

Så længe man holder sig til emnet, undlader at afsløre personlige forhold og afholder sig fra personangreb, er ordet - efter reglerne at dømme - frit.

 

Nette har tydeligt i overskriften angivet at hun kun ønsker svar fra pigerne - og det skulle jo gerne være sådan herinde at pigerne kan diskutere "pigeting" uden at vi mænd partout behøver blande os og som sædvanlig køre diskussionen ud på et sidespor.

 

Jeg synes det er helt OK at Kowalski rydder utidige indlæg, når folk ikke selv kan finde ud at at hive i pikken og begrænse deres skrivekløe  ;)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet

Jo, jo. Jeg kan da også godt læse overskriften.

Men det duer da ikke, at man selv bestemmer, hvem der må skrive i en tråd.

Eller hvad?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man som pige ikke må reklamerer for sig selv, -så det vist også fair at kiruger i denne efterlysning heller ikke må, potado potado....

 

Jeg kan godt forstå man som pige kun vil have råd fra andre piger ang brystoperation.

 

-Det skulle gerne gøres vellykket første gang og man skal jo leve med resultatet i mange år.

 

 

Håber du får en masse hjælp på pb nette, held og lykke med ''projektet''

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nette har tydeligt i overskriften angivet at hun kun ønsker svar fra pigerne - og det skulle jo gerne være sådan herinde at pigerne kan diskutere "pigeting" uden at vi mænd partout behøver blande os og som sædvanlig køre diskussionen ud på et sidespor.

Jeg synes det er helt OK at Kowalski rydder utidige indlæg, når folk ikke selv kan finde ud at at hive i pikken og begrænse deres skrivekløe ;)

Er det så også ok at lave et indlæg, og så skive i overskriften at man kun vil have kommentarer fra personer der er enige i det man skriver, og så forvente/ forlange at det kun er dem der svarer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så også ok at lave et indlæg, og så skive i overskriften at man kun vil have kommentarer fra personer der er enige i det man skriver, og så forvente/ forlange at det kun er dem der svarer?

 

Hvis man gerne vil starte en diskussion for/imod kunstige bryster - kræver det altså ikke den store indsats selv at starte en tråd, fremfor at komme med uvedkommende og uønskede kommentarer i denne tråd.

 

Stod det til mig - blev alle uvedkommende kommentarer i denne tråd fjernet - også al denne diskussion om hvem, der må skrive i tråde, hvor trådstarter har angivet nogle få enkle retningslinjer for hvilke indlæg, der er ønskes/frabedes for at få relevante indlæg - den diskussion bør tages i en anden tråd.

 

Evt. burde der laves et forum, hvor kun pigerne kan skrive og mændene kun læse  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

HOLD HELT OP!!!!!!!!!

tak til de der har slettet uvedkommende indlæg.

mange mange tak   jeg ville være så ked af at læse negative indlæg.

 

til orientering så er det IKKE af egen fri vilje at jeg skal opereres....

 

 

JEG VILLE TUSIND GANGE HELLERE VÆRE FRI!!!!!

 

Det er en livsnødvendighed....lægernes dom....

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nette, jeg håber, du søger og lytter til råd og bistand hos din læge/speciallæge. De ved mere om sagerne, end nogen her.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er INGEN forum for piger ...og kun piger...dette sted er den eneste mulighed....!!!!!!

 

Havde der været andre mulighede for at komme i snak med kollegaer så havde jeg brugt det....for alle ved jo at internettet er en fri kampplads hvor man godt beskyttet kan overskride almindelig høflighed, indføling, pli, lydhørhed, og omtanke.....RESPEKT!......

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man gerne vil starte en diskussion for/imod kunstige bryster - kræver det altså ikke den store indsats selv at starte en tråd, fremfor at komme med uvedkommende og uønskede kommentarer i denne tråd.

 

Stod det til mig - blev alle uvedkommende kommentarer i denne tråd fjernet - også al denne diskussion om hvem, der må skrive i tråde, hvor trådstarter har angivet nogle få enkle retningslinjer for hvilke indlæg, der er ønskes/frabedes for at få relevante indlæg - den diskussion bør tages i en anden tråd.

 

Evt. burde der laves et forum, hvor kun pigerne kan skrive og mændene kun læse  :)

Ja tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg igennem den største del af processen i at få lavet nyt bryst...det er gået super godt...men været en lang lang tid...jeg har ikke arbejdet meget siden januar hvor jeg blev opereret første gang....så tiden har føltes lang også fordi jeg ikke var forberedt på at det tager mere end et par uger at komme oven på...

men nu er jeg tilbage 2 md. efter sidste operation, tilbage i hvidovre og jeg glæder mig meget til at tage imod gæster igen.

jeg er ihvertfald ikke en udnyttet luder !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...