Hop til indhold
FKK4Ever

Bamboo Massage Bangkok

Recommended Posts

Så oprandt dagen hvor jeg satte foden på Thaijord igen.

 

For at jage jetlagen på afstand og give noget naturlig træthed, havde jeg besluttet at kaste mig direkte ud i det.

 

Jeg har i nogen tid kigget på Bamboo Massage i Bangkok. De får nogle anmeldelser her og på andre fora der beskriver dem som reelle med en høj standard i behandling men dog lidt bagefter på udseende.

 

Nu er jeg selv lidt morgengrim efter så lang en rejse, så jeg tænkte at det så bare gik lige op :cool:

 

Jeg mødte op og fik præsenteret prisliste og piger af mama og valgte 1,5 time A+ pigen Bee som er en lille fiks ting i starten af tyvernemed 2 stenhårde plastic bryster. Lidt synd de er så hårde for de ser godt ud på hende.

 

Efter det dejlige obligatoriske bad, fik jeg en ordentlig klat olie hældt på brystet og så gik hun i gang med den fedeste B2B jeg nogen sinde har fået. Hun var total berørings- og kyssevenlig og hendes franske evnet sad lige i skabet.

 

Lige i starten syntes jeg det virkede lidt rutinepræget og maskinagtigt, men det gik hurtigt over. Efter en time med sutten, piren og glidende rundt i olie kom der gummi på og så måtte jeg ellers mase mig op i den strammeste fisse jeg har oplevet i Thailand :eek:

Jetlagen gjorde at jeg havde utroligt svært ved at blive færdig, så da vi havde kneppet løs i forskellige stillinger i en halv time hoppede hun af, gav kalorius en god gang glid og klemte den så direkte op i 2'eren... Det var nærmest som at få den i klemme i en dør, men til trods for den var så stram kørte hun den helt til roden! Det er Næsten uhyggeligt og se et lille Thainips sidde i en omvendt cowgirl med en pik i 2'eren der så ud til at være en trediedel af hendes kropslængde :shock:  :shock:

Hun endte på maven på sengen og den var så stram at hun gled rundt i al olien hver gang jeg pressede den i bund. Det holdte jeg ikke til længe og kom med så stort tryk at jeg var ved at skyde både hende og kondomet af :mrgreen:

 

Nu tænkte jeg a det her måtte være overstået, men efter en grundig aftørring/vask, men stadig indsmurt i olie begyndte hun at ligge og gnide skridtet på min halvslatne pik. der kom lynhurtigt nyt liv og jeg så bare og nød det i fulde drag og det samme så hun ud til at gøre. flere gange kunne jeg mærke hendes krop spænde op og give små diskrete spjæt mens hun småklynkede. Hvis det var fake forstår jeg det ikke helt, for hun holdte det så godt for sig selv som hun kunne... Efter en halv times lir kunne jeg ikke holde mig tilbage og kom i et ordentligt drøn op over baller og ryg på hende.

 

Der var nu gået næsten en time over tid. i slut badet fik jeg et stort knus og "thank you"  :eek:  Fuck, jeg havde jo bare ligget lige så stille på ryggen og nydt livet :-P

 

En af de fedeste købe oplevelser til dato. Hun levede sig 100% ind i det.

 

Stedet er helt klart kun til sex oplevelser, massagen er ikke massage med "blot" pisse lækker sensuel berøring

 

Pigen 9/10

Sex 10/10

Stedet 7/10

Gentagelse 100% Også gerne med en af de andre piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jøsses aldrig været i Thailand....men skal da snart afsted......hvad priserne for sådan en oplevelse?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses aldrig været i Thailand....men skal da snart afsted......hvad priserne for sådan en oplevelse?

2200 Bath for 90 minutter. + 500 for A+

 

Jeg gav så 500 Bath tip for den gode oplevelse og den overskredne tid....

 

Dvs. I alt 3200 Bath = 640 DKR. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ankom til Bangkok sent i går og kunne lige nå forbi Bamboo igen før sengetid.

 

Denne gang var det Dao der bogstavligt talt fik en ordentlig røvfuld. Oplevelsen var meget lig den med Bee og konklusionen er da stadig, at Bamboo for mine varmeste anbefalinger.

Nu er jeg også ved at være lidt fisse mæt efter, ud over det jeg tidligere har skrevet om, at have kneppet mig igennem det halve af Soi6 i Pattaya, og fået Soapie i Soi Honey Inn og på Sabai Room. 

 

Da jeg var mæt af Pattaya tog jeg en taxi til Hua Hin for at slappe af. Mere om det i anden tråd  :mrgreen:  

 

Sidste punkt på planen for denne gang er et besøg på Nataree i eftermiddag, og så gider jeg ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...