krimi1234 0 Skrevet 2. Februar, 2015 Hej Er der nogen som har erfaring med at få massage og bj eller sex med to thaipiger? Jeg tænker her på pris og eventuel hvor i Aarhus man kan få det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 3. Februar, 2015 Hej Er der nogen som har erfaring med at få massage og bj eller sex med to thaipiger? Jeg tænker her på pris og eventuel hvor i Aarhus man kan få det? Aften Tror godt at det kan lade sig gøre hos Mali eller NN oddervej Har prøvet det en del gange her Sai Rung Massage med en thai og en fra Cambodia men det ligger år tilbage men en rar følelse. Så forstår godt din efterlysning. SS Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Munken 22 Skrevet 4. Februar, 2015 Kirkedammen giver også massage med 2 piger på en gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
volvodrengen 12 Skrevet 4. Februar, 2015 N og N på oddervej i Århus og K og K på markedsgade i Randers. Disse steder har jeg fået fuld pakke med 2 piger på en gang. Inden for de sidste 3 mdr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 4. Februar, 2015 Hvad giver Volvodrengen for fuld pakke med 2 stk ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg