Hop til indhold

Recommended Posts

Var i går en tur forbi Vigerslevvej 156.

Så de havde Tantramassage på tilbud. En time for 400 kr.

Skulle prøve hvad det var.

Kom til klinikken og blev lukket ind af - formentlig indehaveren - jeg er ikke så god til alder men en moden thai kvinde.

Bestilte en times Tantramassage til 400 kr. Blev spurgt om jeg ville have et håndjob også.

Jeg havde lige fået et Blow af en trans i Bodybio så behovet var ikke så stort. Sagde at det ville jeg lige tænke over.

Lagde mig på sengen med rene varme håndklæder.

Lidt efter kom en ung pige ind og begyndte at massere ryg og skuldre med varm olie.

Så kom indehaveren tilbage og begyndte også at massere (elelr nærmere pirre mine lår) imens hun sagde en hel masse jeg ikke forstod men pludselig var der fire hænder omkring lårene.

Lidt efter ringede det på døren og mutter forsvandt meden den anden bare fortsatte.

Jeg oplevede en times pirring ikke meget massage men bare et par hænder der pirrede de nedre regioner.

Så er det svært at ligge stille og Lille Slem begyndte da også at røre på sig.

Det endte da også med et håndjob og efterfølgende en "seriøs" massage af skulderpartiet.

Alt i alt en time og et kvarter for 600 kr.

Om jeg kommer igen. Ja meget snart*SF*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...