Maxxx6000 46 Skrevet 1. Februar, 2015 Er der nogen der har erfaring med VictoriaMilan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 1. Februar, 2015 Der er en del anmeldelser på TrustPilot og det ser ikke så godt ud https://www.trustpilot.dk/review/victoriamilan.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 1. Februar, 2015 jamen ud fra devisen : lyder noget for godt til at være sandt så er det, det også MH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 1. Februar, 2015 Besøg en glædespige i stedet og spar besværet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 1. Februar, 2015 søg på victoriamilan her på forum. Der har været tråde om det før. Især Tip Toe har haft stor succes med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 1. Februar, 2015 Er der nogen der har erfaring med VictoriaMilan? Spild af penge - tegn et måneds abo på sugardating istedet, så får du uden alt for megen besvær kontakt til flere piger end du kan overkomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 1. Februar, 2015 (edited) Er der nogen der har erfaring med VictoriaMilan? Jeg har haft gode erfaringer med Victoria Milan. Der er masser af reelle kvinder derinde, og det er ikke så svært at få kontakt. Men pas på hustlerne. Det er de usandsyniige annoncer - dem der er for gode til at være sande. Som f.eks. den 27-årige skønhed som pludselig skriver uopfordret til dig, og med et profilbillede som tænder alle fake-alarmer. Måske bor hun endda i Tyskland eller Norge. Men de falske annoncer er ret lette at spotte, hvis man kigger efter dem og bevarer en kritisk sans. Spild af penge - tegn et måneds abo på sugardating istedet, så får du uden alt for megen besvær kontakt til flere piger end du kan overkomme Med al respekt for Jernsvinets ellers ofte gode tips, er jeg lidt uenig her. Jeg synes, at det ret beskedne beløb jeg har postet i et abonnement har givet ganske godt resultat. Og så der jo spørgsmålet om hvad man er på jagt efter. At besøge en pige til en eller anden grad af købesex er een ting. At finde en elskerinde som gør det uden betaling er en helt anden oplevelse. Jeg synes ikke rigtig de to ting kan sammenlignes. Sugardating har jeg ikke erfaring med. Redigeret 1. Februar, 2015 af Lubovnik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) At besøge en pige til en eller anden grad af købesex er een ting. At finde en elskerinde som gør det uden betaling er en helt anden oplevelse. Jeg synes ikke rigtig de to ting kan sammenlignes. Det har du selvfølgelig ret i og der er da heller ikke noget jeg hellere ville end at finde en elskerinde, der gjorde det uden betaling - men dem er der desværre ikke det store udvalg af her i det midtjyske under 180 kg - og slet ikke når man er over de 50 år Redigeret 2. Februar, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 2. Februar, 2015 Det har du selvfølgelig ret i og der er da heller ikke noget jeg hellere ville end at finde en elskerinde, der gjorde det uden betaling - men dem er der desværre ikke det store udvalg af her i det midtjyske under 180 kg - og slet ikke når man er over de 50 år Det er ikke helt løgn at der er flest i den kategori du der nævner, men der er altså også ganske tiltrækkende kvinder imellem. Og jeg er også over de 50 (selvom jeg løj mig 5 år yngre derinde). Det hjælper da, hvis man ikke forlanger at kvinden skal være en nips på 27...men det behøver ikke betyde, at der kun er dem på +180 tilbage..... Kort sagt..kvinderne er der. Det kræver tid at finde dem, men det er ikke helt umuligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. Februar, 2015 Kort sagt..kvinderne er der. Det kræver tid at finde dem, men det er ikke helt umuligt. Ældre gifte mænd er altså ikke i høj kurs på Victoria Milan - de lidt ældre gifte/ugifte kvinder vil have yngre og helst ugifte mænd, der kan stille når og hvor det skal være - og de helt unge piger vil kun have jævnaldrende mænd - så jeg holder mig til yngre, forholdsvis slanke og søde sugarbabes, hvor jeg ved at en del altid er interesserede og gerne skriver tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. Februar, 2015 søg på victoriamilan her på forum. Der har været tråde om det før. Især Tip Toe har haft stor succes med det. Delvist rigtigt. Det er lidt over et år siden. Jeg vidste at jeg ville prøve VM, men vidste også at jeg i starten ville møde alle mulige fiduser der skulle gøre mig betalende kunde. Korrekt. Man kan oprette en gratis profil, men først løse beskeder når man har betalt noget. Jeg fik lynhurtigt en henvendelse fra en über promiskuøs pige som helt sikkert var en falsk profil. Nå, men jeg skrev en rigtig god profiltekst og brugte et virkeligt godt, anonymt billede til at gøre mig attraktiv i markedet. Enkelte henvendte sig til mig, men manden må gøre det meste af benarbejdet og bruge tid og energi på at skrive seriøse henvendelser til kvinderne. Det kvitterede i to kontakter. Den ene en ret lækker business type kvinde. Vi snuppede en hemmelig fyraftensdate, kyssede lidt, men hun sprang fra før sex. Den anden kvinde boede alene men havde en kæreste (plus elskere). Hun var ret vild og vi havde en god omgang sex, men hun blev sur over at jeg stadig skrev med andre kvindet i VM (man kan altid se om brugeren er logget ind) så hun kappede forbindelsen. Da mit abbonement udløb kom fusker-forretningen tilbage. Din profil slettes ikke. Den er bare inaktiv og søgbar for alle eksisterende brugere. Vil du have den helt slettet skal du betale ekstra. Mit råd er at slette alt tekst og billeder inden abbonementet udløber, og så bare lade den ligge. Fordele: VM er kendt, og det ER mange kvinder derinde som vitterligt gerne vil have en affære. Ulemper: pisse dyrt, kræver meget energi og gode formidlingsevner, har noget profitoptimerende fusk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 2. Februar, 2015 Opret jer som kvinde, lav derefter om til mand, så er det gratis ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. Februar, 2015 Jeg tror ikke det er ligetil. Det påvirker vidst søgning og filtrering. En af de kvinder jeg mødte sagde i hvert fald, at hun blev kontaktet af mænd med en kvindeprofil, og han derved skulle indlede dialogen med en masse dårlige undskyldninger. Men værd at prøve. Det er det da. :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 5. Februar, 2015 Det lyder som om kvinderne er lige som på Scor.dk da jeg var der for år tilbage. Temmelig krævende fordi de kan vælge og vrage. Men der kunne det også lade sig gøre at finde nålen i høstakken. Min erfaring dengang var, at single kvinder som hovedregel ikke gider mænd i forhold, uanset om det er hemmeligt eller åbent. For de gifte kvinder kan det derimod være en fordel, fordi så er risikoen for at han pludselig vil mere, ikke så stor. Men noget jeg hader, er kvinder som søger en elsker, men stiller som betingelse at man ikke må have forhold til andre kvinder! Totalt krævende og dobbeltmoralsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) men hun blev sur over at jeg stadig skrev med andre kvindet i VM (man kan altid se om brugeren er logget ind) så hun kappede forbindelsen. Klassisk tankefejl: Især kvinder logger ind på en datingstjeneste udelukkende for at se om daten er aktiv. Hvad hun ikke tænker på er, at hun af samme grund selv fremstår aktiv. Hun kan derfor ikke vide om datens aktivitet skyldes at han er lige så mistænksom som hende, og kun logger ind for at tjekke hende. Det er Big Brother problemet, at overvågningsmuligheden gør alle paranoide. Redigeret 8. Februar, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Jeg gennemgik min spam-indbakke for nyligt og fandt ud af, at jeg for flere år siden tilmeldte mig som én af de første 100. Jeg har derfor livslang VIP-profil gratis. Jeg må da indrømme, at jeg har overvejet at kigge lidt nærmere på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg