Hop til indhold
champ

Penelope, teglskær 4 i Viborg

Recommended Posts

Besøgte igår aftes dette sted og denne pige! Billederne er ikke ægte, men det kan nu være fuldstændig ligegyldigt i dette tilfælde da hun er virkelig køn!

Alder passer meget godt! Blev mødt af en slank, smuk, ung pige med store naturlige bryster og lange stænger, i en lækker blonde bodystocking!

Det var en pragtfuld oplevelse med en sød og nærværende pige, som gav sig god tid - og fuldt ud!

Hun er i allerhøjeste grad et besøg værd!

Virkelig topklasse!

Menu kortet starter på 800kr dansk/fransk

Jeg vil dog helt klart anbefale en omgang superfransk/dansk/kys/dildo til en 1200 kroners las!

I min bog var hun i samme liga som eks Rikke solskin og Mascha fra pd som folk herinde nok kender bedre!

Hun taler rigtig godt engelsk så kommunikation er intet problem!

Hun er her efter planen 14 dage endnu, så tag lige et smut forbi og støt denne dejlige piges forretning!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er slet ingen grund til hverken at skrive eller anbefale hvis du ikke gider ulejlige dig med et link !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for den konstruktive kritik! den var sandelig klædelig!

tak for hjælpen til dklookout!

det var skrevet fra mobilen, og der begrænser mine evner sig desværre!

til alle andre beklager jeg naturligvis de gener det måtte have givet!

Edith: ikke ægte billeder betyder i dette tilfælde at de muligvis er af hende, men i såfald virkeligt kraftigt manipulerede!

Redigeret af champ

Del dette indlæg


Link til indlæg

I annoncen tilbyder hun "contraction vaginal"! Har du champ en idé om hvad det skulle være. Noget med at bruge lukkemusklerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I annoncen tilbyder hun "contraction vaginal"! Har du champ en idé om hvad det skulle være. Noget med at bruge lukkemusklerne...

Har lige slået det op:

Vaginal sammentrækninger er sammentrækninger af bækkenbund omkring vagina , især pubococcygeus musklen . Vaginal sammentrækninger er generelt en ufrivillig muskulære respons på seksuel stimulation , herunder seksuel ophidselse , og er almindeligt mest intense under samleje og kulminerede i orgasme . Selvom normalt en ufrivillig reaktion, kan nogle kvinder styre musklerne i vagina for at udføre vaginale kontraktioner efter behag. Vaginal sammentrækninger forbedre den seksuelle oplevelse for begge parter under samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den spurgte jeg ikke lige om, men jeg vil gerne stemme i om at det er super lækkert når det sker!

Fedt hvis hun kan styre dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige besøgt hende i dag og ja hun er da gudesmuk og en hammerflot krop

og kan sagtens tåle sammenligning med de piger du omtaler champ.. M E N

jeg fik super fransk og dansk til en tusse og hvad angår samværet så er hun

overhovedet ikke i klasse med de piger du nævner, de er nemlig nærværende

og giver dig en nærhedsoplevelse..  Mens hende her er uhyre fraværende og

meget fokuseret på telefonen som tit ringer. Jow fik lidt superfransk, og dansk

og det var så det, så selvom hun er smuk så kan det i min sfære ikke gøre det..

 

man får en meget bedre service og oplevelse hos piger på privatdiskeret.com

som jeg nok igen vil beøsge næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok det var da ærgerligt at hun virkede fraværende! Jeg fik en helt anden og meget nærværende pige at møde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja jeg tog chancen da du omtalte hende så rosende næste gang må jeg følge min egen intuation

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Penelope flere gange i København og en enkelt gang i Viborg og det har været helt fantastisk hver gang. Jeg kan slet ikke genkende billedet af at hun er fraværende, tvært imod. Jeg bor på Fyn så der skal helt erligt noget til, når jeg gider at køre til Viborg! Hun har hver gang givet sig tid og jeg har kun været oplevet hende utroligt nærværende og ægte. Hun er samtidigt en af de absolut smukkeste piger jeg har mødt i Danmark - hvis man altså er til slanke piger med lange ben og store bryster. Det mest fantastiske er dog at møde en pige med ægte bryster i den størrelse :)

Billederne er helt klart ægte, men man kan aldrig forvente i dagligdagen at møde en pige stylet som på de professionelle billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...