Hop til indhold
Plaskeren

3000 års kvinde krop idealere

Recommended Posts

Jeg synes alle kvinde idealer i klippet er sexy gennem tiden... ingen undtagelse. Vi bliver påvirket af medierne og reklame allerede som barn, måske har vi vores kære moder som kvinde ideal...

 

Jeg hæfter mig ved at kvinde idealet for 3000 år siden vender tilbage til nutiden, dog med silikone fyld (Postmodern Beauty)...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes alle kvinde idealer i klippet er sexy gennem tiden... ingen udtagelse. Vi bliver klar på virket af medierne og reklame allerede som barn, måske har vi vores kære moder som kvinde ideal...

Jeg hæfter mig ved at kvinde idealet for 3000 år siden vender tilbage til nutiden, dog med silikone fyld (Postmodern Beauty)...

Jeg vil give dig helt ret, de er alle virkelig smukke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor nøjes med 3000 år? Her er idealet for 30.000 år siden:

Hæ! Ja, der gik det kun ud på, at man skulle se så frodig og fødedygtig ud som muligt! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor nøjes med 3000 år? Her er idealet for 30.000 år siden:

 

 

1288702502822.jpg

Hæ hæ. Jeg havde også fundet den frem. Men fil formatet ville EG ikke godtage. Men på trods af alle mode diller, så er brede hofter, store bryster og svulmende læber en erotisk hit i alle tidsaldre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ! Ja, der gik det kun ud på, at man skulle se så frodig og fødedygtig ud som muligt! :D

Du ser da også sund og rask ud. Mon ikke snart du bør ligge dig ned og bestille noget Nikita?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ser da også sund og rask ud. Mon ikke snart du bør ligge dig ned og bestille noget Nikita?

Du ved da ikke, hvordan jeg ser ud... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nårh ja, den er ekstremt sund! :D:cool:

Ja, jeg kunne godt lige have lagt billedet her i tråden. Men på trods af trådens navn, huskede jeg på et par linier af et digt.

 

Det svundne er en drøm

og det forgangne er ej mere.

 

 

Ups, jeg taler naturligvis ikke om din popo, men udelukkende dens tilgængelighed.

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...