Hop til indhold
CUPIDO

Massage, Karon, Phuket

Recommended Posts

var i Thailand i uge 3 og 4, 2015.

fruen var med, så det blev KUN til massage.

Men.

Fandt en sød Thaidame, 38 år, pæn figur.

1 time massage med creme. 500 Bath, ca 100 dkr

Jeg spurgte om lidt mere, hun smilede bare.

jeg smed alt tøjet, eller så meget som jeg nu havde på i 33 graders varme.

lagde mig på maven, og massagen begyndte fra fødderne og op efter, ballerne fik også en ordentlig omgang,

helt ind ved siden af pungen, som også fik en lille tur, hånden op af penis skaftet som hurtigt strittede.

noj noj sagde hun, eller noget i den retning.

Mine arme lå ned langs siden, jeg nussede hendes lår, hvorpå hun tog min hånd og førte den ned i hendes trusser,

til en varm vagina, som hurtigt blev sjask våd.

Hun fortsatte sit arbejde på min ryg, mens jeg fortsatte legen i trussen.

så blev det tid til vending.

Håndklæde blev lagt over stritteren.

hun fortsatte sit massagearbejde på benene og op, vendte ryggen til, så jeg kunne knappe bhen op.

straks lagde hun brysterne op i mit hoved til kys og sutteri, hvilket hun og ikke mindst jeg nød.

jeg fik hendes bukser og trusser trukket lidt ned og min hånd fandt hurtigt vej til den sjask våde sprække.

Hun kom med stille glædeslyde, tror hun nød det.

med 2 fingre oppe, og en som fandt vej til det bageste, kom der virkelig bevægelse i understellet.

Håndklædet blev fjernet og kalorius fik massage, som gik over i blow. blev slikke fra pungen og hele vejen op, for at ende inde i munde, hvor den fik en ordentlig tur.

så stoppede hun og gav mig massage,

når jernet begyndte at skrumpe, vendte hun til bage og gav blow igen, dette spil forgik ca en halv time, mens jeg

legede med hendes underliv.

Sidste blow fortsatte til hun kunne mærke at nu skete det, så kom håndklædet over, og få håndbevægelser så kom

udløsningen, håndmassagen fortsatte 3 -4 minutter, til der ikke var mere.

hurtig aftørring med en kølig fugtig klud, hvorpå hun gav den 2-3 minutters blow, afsluttende med kys fra pungen

til hovedet.

Mine fingre var stadig i arbejde, massarede begge huller.

hun pressede min hånd, så fingrene kom højere og højere op, så det sitrede i hendes krop, og så leveringen, min hånd var smurt ind, hvilket ikke generede hende, min blev holdt fast nogle minutter endnu.

hvorefter hun fjernede den og tørrede den af, trak buksene op lagde brysterne op til mig for at jeg skulle give

dem et sidste kys, rettede blusen på plads.

sagde nu er det massage.

Der var kun tyndt forhæng, men heldigvis ikke andre kunder.

Jeg besøgte hende 2 gange mere, og straks hun så mig tilbød hun massage 500, hvilket jeg var godt tilfreds med.

3. gang gav jeg hende 300, da kiggede hun, kun 300 så hun spørgende, og jeg sagde at jeg rejser hjem i morgentidlig

hun troede jeg ikke ville give mere, men du får 1200 bath mere hvis du giver et ordentlig knus, og det fik jeg.

Nu var hun både glad for pengene og bedrøvet, fordi jeg rejste hjem.

Dejlig oplevelse.

Fruen opdagede intet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...