Hop til indhold

Det mangler da bare . . .

Featured Replies

Skrevet

Det kender jeg godt. Engang i Frankfurt Lufthavn blev de ved med at sige, at jeg havde noget skjult. Til sidst begyndte jeg bare at tage tøjet af.

Jeg er jo nøgen flere gange hver uge i omklædningen i fitnesscenteret og svømmehallen, for ikke at tale om på FKK klubberne, så min "grænse" er nok en del lavere end de fleste. Jeg smed skjorten og lynede ned, og så skyndte kontrollanten sig at genne mig videre.

Skrevet
  • Author

Jeg smed skjorten og lynede ned, og så skyndte kontrollanten sig at genne mig videre.

Du var nok ikke så sprød i sværen som hende den 23-årige - Ellers havde du nok få lov at fortsætte . . .  ;)

Skrevet

"Hun blev sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen på grund af sine gerninger i Vedelsgade, mens hendes striptease ikke bliver straffet." Det ku da ose lige passe :wink:  :-P  :-P  :-P

Skrevet
  • Author

"Hun blev sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen på grund af sine gerninger i Vedelsgade, mens hendes striptease ikke bliver straffet." Det ku da ose lige passe :wink:  :-P  :-P  :-P

Betjentene opfattede det sikkert som bonus på vagten - OG GREB IKKE IND STRAKS . . . .  :D  :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.