Osculatio 146 Skrevet 31. Januar, 2015 Synes, det kunne være sjovt, at høre om jeres første gang. Piger og drenge. Uden dumt pral. Min debut var som 13 årig - med en virkelig smuk 15 årig pige. Det var alt for tidligt for mig, men hun var sådan lidt foran alle i skolen. Hun var rødhåret og vildt lækker - set i bakspejlet. Som 13 årig, så jeg hende ikke som lækker. En dag i skolen smed jeg en tavleklud i hovedet på hende. Underligt nok startede det vores forhold. Det varede i 3 år. I de tre år havde jeg ikke hud på knæene. Det kom så vidt, at min far tog mig til lægen for at se om det var allergi! Fuck, hvor hun gav mig mange ture. Måske 1000. Redhair'ed go-go-go. Fortæl..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 31. Januar, 2015 Jeg vil lige henvise til denne tråd: Her meldes det klart ud af Kowalski at omtale af sex med personer under 18 år ikke hører hjemme på EG: "Kowalski Kowalski Moderator Moderators 180 Beskeder: Skrevet i dag, 11:14 omtale af sex med personer under 18 år hører ikke hjemme på eg. der er ingen grund til at afsøge grænserne. Ændret af Kowalski, i dag, 11:28 ." I princippet afsøger jeg grænserne hvis jeg skriver sandheden om min egen første gang. Jeg var godt nok 18 men pigen var altså kun 17 så det går jo ikke at jeg skriver noget om det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg