Hop til indhold
mia

Hvorfor møder man ikke op mår man har bestilt tid

Recommended Posts

Gæst

Vi knalder jo aldrig, så du er på venne-listen ;)

Jeg troede Nille var på fyre-med-fjollede-parykker listen :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jo dig som ender med at få parykken på :P:lol:

Ja og det er totalt unfair. Du kommer snart på min fyre-der-altid-giver-mig-fjollede-parykker-på liste :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Kan man overhovedet snart skrive noget herinde som kvinde, uden at få et eller andet tosset skudt i skoene?

Ja, gu er det da skide pisse irriterende når folk udebliver, med men tiden får man gemt numrene på åndsbollerne. ;)

hvad er det du får skudt i skoene ???? du kan skrive lige det der ligger dig for....np

det er en oplevelse fra virkeligheden måske det at komme lidt ud over hvad der er populært at

sige ville hjælpe lidt på forståelsen....

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nå jeg havde ellers indtrykket af at du var en frisk pige :smile:

Nej, ret kedelig i det egentlig. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen, anmeld mig bare, hvis ikke du har andet at give dig til. Jeg vil gerne selv kunne vælge til og fra, om jeg lige har overskud til at læse de evindelige beskeder fra "Peter" som gerne vil sniffe coke fra min røv.

Hvis du føler dig forfulgt, eller stalket, så gå da til politiet !

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke mig, der laver loven.

Har du reference til loven ?

Siger du at jeg ikke må gemme alle de tlf. nr. som har ringet til min mobilos gennem tiden...

hvis det er korrekt så bryder vi alle loven, alle mobiloser gemmer mere eller mindre automatisk alle opkaldte numre, både ind og udgående.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis du føler dig forfulgt, eller stalket, så gå da til politiet !

Det gør jeg skam ikke, men derfor kan jeg da godt finde folk som "Peter" mere end almindelig irriterende. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en blokeringsliste på min smartphone, som alle useriøse gæster røg på, så jeg ikke længere kunne modtage sms'er eller opkald fra dem, så det kan man vel godt kalde et hemmeligt register.

Så anmeld mig! :)

Der er intet ulovligt i at have en blokeringsliste. Det kan kun være ulovligt, hvis du samtidig registrerer andre, personfølsomme oplysninger (fx "dårlig ånde, skæv pik") og hvis telefonnummeret i øvrigt teoretisk eller praktisk kan identificere personen. Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener det er mindst lige så respektløst at lyve sig 10 år yngre og 20 kg letter. Og ja ved godt det ikke er alle der gør det. Men alle ved også at det sker.

Two wrongs don't make a right. Så hvor vil du hen med den afsporing? Det er heller ikke o.k. at sparke til folk i køen i Føtex ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan kun være ulovligt, hvis du samtidig registrerer andre, personfølsomme oplysninger (fx "dårlig ånde, skæv pik")

Arhmen, det kunne jeg da aaaaaldrig drømme om... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er intet ulovligt i at have en blokeringsliste. Det kan kun være ulovligt, hvis du samtidig registrerer andre, personfølsomme oplysninger (fx "dårlig ånde, skæv pik") og hvis telefonnummeret i øvrigt teoretisk eller praktisk kan identificere personen.

Hvad er der galt med en skæv pik, der er ski da ingen pikke som står snorlige :lol:

Og jeg har set mange skæve pikke.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Heheee.. Idiot1, idiot2, idiot3, idiot4, fuckingnørd1, useriøs1, useriøs2..,, - er det forbudt at gemme sådanne navne??

Titman, tror at det er fordi at du selv er seriøs, når du ringer. Man kan modtage 200 opkald på en vagt, hvor de 30 kan være fra samme person, plus en masse latterlige sms om hvorvidt man er liderlig, om missen er slikken ditten og datten.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heheee.. Idiot1, idiot2, idiot3, idiot4, fuckingnørd1, useriøs1, useriøs2..,, - er det forbudt at gemme sådanne navne??

Titman, tror at det er fordi at du selv er seriøs, når du ringer. Man kan modtage 200 opkald på en vagt, hvor de 30 kan være fra samme person, plus en masse latterlige sms om hvorvidt man er liderlig, om missen er slikken ditten og datten.. :)

Miav :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haaaahaah Sådan ser min telefonbog også ud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haaaahaah Sådan ser min telefonbog også ud :D

Sjovt I bliver ringet op af de samme.

Hvad kvalificerer til "Fuckingnørd"? En, der fx vil have oplyst alle kropsmål i millimeter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...