Liv 14443 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg mener det er mindst lige så respektløst at lyve sig 10 år yngre og 20 kg letter. Og ja ved godt det ikke er alle der gør det. Men alle ved også at det sker. Undskyld, men mange af dem, der bestiller og ikke kommer, de havde ikke intentionen om at komme til at begynde med, de gør det for pikspilleri og for at genere. De aner ikke, hvordan vi ser ud og hvad vi vejer Møder du op hos en pige, der ikke svarer til billedet eller som du ikke tænder på, så kan du bare gå igen ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg har en alenlang liste på min telefon med pikspillere, snakkehoveder, useriøse, afbrændere og andet godtfolk. Hvis en af dem ringer, så tager jeg simpelthen ikke telefonen. Meld du bare mig også, Titman Hvor ligger jeg på din liste, Liv ? Eller har du bare "Nille" uden katagori Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Februar, 2015 Lige så træt er jeg af at mænd fremstilles som pikspiller og dumme svin. Jooh, det er da forståeligt... Men det ville jo svare til, at pigerne herinde skulle springe ind i anmeldelserne om piger med fake-billeder og dårlig forretningsførelse og fyre en:"Nårh ja, det er da irriterende, at du sådan blev snydt, men så skulle i da bare lige vide, hvor mange pikspillere og idioter der findes blandt jer mænd, så nu skal i ikke sidde dér og pudse glorien!" Skal vi ikke bare undlade det alle sammen? :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 1. Februar, 2015 Hvor ligger jeg på din liste, Liv ? Eller har du bare "Nille" uden katagori Vi knalder jo aldrig, så du er på venne-listen ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg mener det er mindst lige så respektløst at lyve sig 10 år yngre og 20 kg letter. Og ja ved godt det ikke er alle der gør det. Men alle ved også at det sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 1. Februar, 2015 Det er vi enige i men det er jo ikke det debatten handler om eller mener du at dem der gør det fortjener at blive brændt af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Februar, 2015 Hvem siger, at ALLE mænd er afbrændere, pikspillere og dumme svin? Ingen, men vi siger at nogle mænd er. Du skriver selv 'Når I er så useriøse, har I intet at lade os mænd høre' tal lige om at generalisere Jeg synes netop vi roser de søde, fortæller om gode stunder, og om opmærksomme gæster. Jeg har overvejende søde og rare gæster, og de fleste der ringer og skriver er også søde, men jeg sorterer faktisk en del fra i telefonen. Og det sker jeg har en afbrænder.... Der er stor forskel på, om man ringer og bestiller velvidende, at man aldrig vil dukke op. Eller om man bliver forhindret og melder afbud. Har endnu ikke besøgt en dansk GP der ikke har løget om et eller andet i forbindelse med alder, vægt eller udseende. Og hvis din enge beskrivelse er 100% sand så vil virkelig håbe at flere piger vil gøre som dig. En ting jeg finder lidt sjovt er, at jeg flere gange har oplevet at pigen under akten fortæller at hun har løget om alderen. Jeg mener hvis man alligevel ender med at oplyse den rigtige alder, hvorfor så ikke bare starte med at oplyse den rigtige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 1. Februar, 2015 Hvis jeg ikke synes at det jeg møder lever op til forventningerne forbeholder jeg mig retten til at takke nej men jeg kunne da aldrig finde på at booke en tid for bare ikke at dukke op. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 En ting er stensikkert alle GP'er lyver om deres navn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Februar, 2015 En ting er stensikkert alle GP'er lyver om deres navn Haha, det gør de fleste mænd så også!!! Naanaaaah! :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Hvis jeg ikke synes at det jeg møder lever op til forventningerne forbeholder jeg mig retten til at takke nej men jeg kunne da aldrig finde på at booke en tid for bare ikke at dukke op. Som sagt det er ikke alle mænd som har nosser til at melde afbud og så er der dem som decideret laver chikane. Fatter ikke hvad de mænd får ud af at lave chikane, er det dem som er kvindehadere som Jasmin nævnte... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Februar, 2015 Undskyld, men mange af dem, der bestiller og ikke kommer, de havde ikke intentionen om at komme til at begynde med, de gør det for pikspilleri og for at genere. De aner ikke, hvordan vi ser ud og hvad vi vejer Møder du op hos en pige, der ikke svarer til billedet eller som du ikke tænder på, så kan du bare gå igen Ja jeg kan da bare gå igen. Men er det fair at jeg har brugt et par hundred kr. og 2 timer på transport. For at finde ud af at pigen er useriøs? Du mener ikke at det er i orden at mænd spilder pigernes tid. Men du får det til at lyde som om det er ok når en pige spilder min tid, for jeg kan jo bare vende om i døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Haha, det gør de fleste mænd så også!!! Naanaaaah! Hedder alle mænd ikke Jørgen eller Børge ? Nik, hvad er det mest brugte dæknavn... det er nok ikke Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Haha, det gør de fleste mænd så også!!! Naanaaaah! Hvaaaad? Hedder de ikke alle sammen Peter i virkeligheden? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg kan slet ikke forestille mig at det kan konflikte med persondataloven at man blokerer udvalgte telefonnumre - det må vel nærmere kunne kaldes et "ikke Register" og det kan næppe være ulovligt . Nu har jeg været med i gamet en god hånfuld år efterhånden og tit oplevet debatterne om useriøse kunder/gæster - jeg tror s'gu ikke jeg nogensinde rigtig forliger mig med tanken om at i tidrummet - gerne flere dage - fra jeg har lavet en aftale med en pige, til jeg møder frem - har været under mistanke om at være useriøs, pikspillende klaphat Lidt mere troværdighed, lidt mere gensidig tillid ville s'gu være rart,, så man ikke ved første møde skal arbejde på at ændre den aktuelle mistillid til tillid Venligst Spunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Hvaaaad? Hedder de ikke alle sammen Peter i virkeligheden? Nej de hedder i virkeligheden Fickenstein eller Stein Bagger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Februar, 2015 Hedder alle mænd ikke Jørgen eller Børge ? Nik, hvad er det mest brugte dæknavn... det er nok ikke Nille Det har vi vist været inde på mange gange... Ud fra odds'ne kan jeg regne ud, at der ikke findes SÅ mange Peter'er! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Lidt mere troværdighed, lidt mere gensidig tillid ville s'gu være rart,, så man ikke ved første møde skal arbejde på at ændre den aktuelle mistillid til tillid Jamen det er virkeligheden i dag, der er nok flere pikspillere og falske piger/billeder i omløb... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Februar, 2015 Jamen det er virkeligheden i dag, der er nok flere pikspillere og falske piger/billeder i omløb... Tror desværre du har ret. Trist men det er også min opfattelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Du må faktisk ikke gemme telefonnumre uden at kunden har samtykket. Det strider mod persondataloven, så pas på med det. Skal jeg forstå det sådan at I operere med et hemmeligt register over problematiske kunder, som udebliver fra deres aftaler ? Jamen, anmeld mig bare, hvis ikke du har andet at give dig til. Jeg vil gerne selv kunne vælge til og fra, om jeg lige har overskud til at læse de evindelige beskeder fra "Peter" som gerne vil sniffe coke fra min røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 1. Februar, 2015 Ja jeg kan da bare gå igen. Men er det fair at jeg har brugt et par hundred kr. og 2 timer på transport. For at finde ud af at pigen er useriøs? Du mener ikke at det er i orden at mænd spilder pigernes tid. Men du får det til at lyde som om det er ok når en pige spilder min tid, for jeg kan jo bare vende om i døren. Hvis du ikke tænder på mit ansigt eller vi straks mærker, at her er ikke kemi, så har jeg vel ikke spildt din tid bevidst, vel? Det betyder ikke, at jeg er useriøs, vi to var bare ikke et match. De andre, dem der snyder med billederne, kan du (måske) undgå ved grundig research fx herinde. Faktisk kan du også risikere, at pigen beder dig gå igen, hvis hun mærker at det bliver helt op ad bakke Ha en dejlig dag, nu skal jeg godt nok ud og gå en laaaang tur ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 1. Februar, 2015 Hahaha Bly (Kan man det?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 "Peter" som gerne vil sniffe coke fra min røv. Haha kan han ikke nøjes med at sniffe til din røv og bliver høj af den, det er jo ligesom at sniffe til lightergas (spis en masse kål) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Februar, 2015 Hvis du ikke tænder på mit ansigt eller vi straks mærker, at her er ikke kemi, så har jeg vel ikke spildt din tid bevidst, vel? Det betyder ikke, at jeg er useriøs, vi to var bare ikke et match. De andre, dem der snyder med billederne, kan du (måske) undgå ved grundig research fx herinde. Faktisk kan du også risikere, at pigen beder dig gå igen, hvis hun mærker at det bliver helt op ad bakke Ha en dejlig dag, nu skal jeg godt nok ud og gå en laaaang tur Her er jeg enig Liv nogle ting kan først afgøres når man ser hinanden. Men det var ikke lige den situation jeg tænkte på. Men hvis pigen har løget i annoncen. Og de rigtige oplysninger ville have fået mig til ikke at lave en aftale i første omgang så mener jeg at pigen har spildt min tid og er useriøs. Og en god dag til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Hahaha Bly (Kan man det?) Jeg må være dig svar skyldig. Jeg har ikke lige magtet at have besøg af ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg