Lange 1734 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg tror der er 3 typer: 1: Pikspillere - dem der får et kick af at lave en aftale og som enten ikke har nosserne eller pengene til at møde op. 2: Folk der synes det er sjovt at genere andre mennesker. 3: Nybegyndere. Dem der gerne vil men får kolde fødder i allersidste øjeblik. Kan sagtens forstå at det må være pisse træls for pigerne. Skal dog siges at jeg også har prøvet at blive brændt af uden at få besked. Så det er ikke kun mændene der gør den slags. Der er bestemt også useriøse piger i denne branche. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 1. Februar, 2015 Hvorfor tidsbestilling, det er jo ikke tandlægen man skal til i gamle dage kunne man gå ind på et bordel, når der var grønt lys i vinduet. I dag er pigerne blevet så diskrete og hemmeligheds fulde, hvad ligger der mund til grund for dette.........? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Hvorfor tidsbestilling, det er jo ikke tandlægen man skal til i gamle dage kunne man gå ind på et bordel, når der var grønt lys i vinduet. I dag er pigerne blevet så diskrete og hemmeligheds fulde, hvad ligger der mund til grund for dette.........? Der er nok mange, kvinder som mænd, der helst er foruden den opmærksomhed der er på et hus eller en lejlighed med et lysende rødt hjerte i vinduet og en skilt hvorpå det står "åben". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 1. Februar, 2015 Af samme grund laver jeg ikke tidsbestilling hos en som jeg ikke har besøgt før, og ikke kender vil have muligheden for at gå igen hvis det ikke lige skulle være det fra begge sider, og dermed ikke være presset eftersom der ikke var booket tid.... Men hos de piger hvor vi kender hinanden laves der gerne en tidsbestilling, og den bliver selvfølgelig overholdt. Så et eller andet sted kan jeg ikke forstå at der er nogle GPer der laver aftaler med nogle de ikke kender, for hvem kan ligefrem sige at på Fredag kl 13 er jeg liderlig i den betragtning tror jeg der er mange der bliver væk.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg forstår slet ikke at det skulle være et problem at bestille tid. Om der er bestilt tid eller ej, så har begge parter da ret til at sige pænt nej tak, hvis det man møder ikke lever op til ens forventninger, eller man bare ikke er liderlig den dag. Så længe man udviser et minimum af respekt og lige giver den anden part besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 1. Februar, 2015 (edited) Prøv at spørge på en restaurant, de oplever også den slags problemer. Det behøver ikke være ond vilje eller pikspilleri, nogle mennesker af alle køn oplever bare ikke tidsbestilling som forpligtende ... Biograferne har løst det med at billetten skal afhentes senest x minutter før. Lige i denne branche kan manden også være i en situation, hvor det pludselig er svært at afbestille. Redigeret 1. Februar, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg tror der er 3 typer: 1: Pikspillere - dem der får et kick af at lave en aftale og som enten ikke har nosserne eller pengene til at møde op. 2: Folk der synes det er sjovt at genere andre mennesker. 3: Nybegyndere. Dem der gerne vil men får kolde fødder i allersidste øjeblik. Kan sagtens forstå at det må være pisse træls for pigerne. Skal dog siges at jeg også har prøvet at blive brændt af uden at få besked. Så det er ikke kun mændene der gør den slags. Der er bestemt også useriøse piger i denne branche. Selv for de seriøse piger kan der ske uventede ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Februar, 2015 De små ting og forholdsregler må du da gerne afsløre for os andre Det gør jeg da gerne. Egentlig er det ikke kvantefysik eller den dybe tallerken men ændringer der blev indført efter bitre erfaringer. Men som ny pige er det nok ikke helt det samme. Efter noget tid i branchen får man (forhåbentlig) nogle faste gæster, og så ryger procentdelen af afbrændere automatisk nedad. Men for det første tog jeg sjældent imod en tidsbestilling over SMS fra en ukendt gæst. De skulle ringe mig op. For mig var det ofte SMS-aftalerne, der udeblev. Nu lavede jeg langt de fleste aftaler før selve dagen, og så skulle gæsterne ringe til mig om morgenen før vagtstart og bekræfte deres aftale. Det var også smart, i tilfældet af at jeg selv skulle blive forhindret, for så behøvede jeg ikke kontakte dem uopfordret. Men efter "alle" disse regler, så oplevede jeg yderst sjældent afbrændere, og jeg oplevede aldrig, at en gæst ringede om morgen og bekræftede for så at blive væk. Så på den måde vidste jeg allerede om morgenen, hvem der ikke kom, og kunne så afsætte tiderne til anden side. Det har aldrig været et problem hos mig heller, at man ikke bare kunne dumpe ind. Der er masser af gæster, som ikke har et problem med tidsbestilling, og der har aldrig været købs- eller salgstvang i mit private horehus. :) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 1. Februar, 2015 Ok...så må i lige få en fra den virkelige verden....havde bestilt tid hos en meget anerkendt GPer hun skulle bare opleves...mødte til aftalt tid, men der var nogle forhold som gjorde at jeg valgte at bruge moneterne andet sted....hun flippede fuldstændig ud nu var jeg nr fem der sprang fra og hun var ikke kommet til Jylland for ikke at tjene noget.... .....så puds i bare jeres glorie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Ok...så må i lige få en fra den virkelige verden....havde bestilt tid hos en meget anerkendt GPer hun skulle bare opleves...mødte til aftalt tid, men der var nogle forhold som gjorde at jeg valgte at bruge moneterne andet sted....hun flippede fuldstændig ud nu var jeg nr fem der sprang fra og hun var ikke kommet til Jylland for ikke at tjene noget.... .....så puds i bare jeres glorie. Kan man overhovedet snart skrive noget herinde som kvinde, uden at få et eller andet tosset skudt i skoene? Ja, gu er det da skide pisse irriterende når folk udebliver, med men tiden får man gemt numrene på åndsbollerne. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Februar, 2015 .....så puds i bare jeres glorie. Nu var det bestemt ikke for at pudse glorien, men for at give nogle tips Bare fordi du oplevede det hos en pige, betyder det jo ikke, at alle andre reagerer ligesådan. Jeg dømte heller ikke alle mænd for båtnakker, bare fordi jeg mødte...en hel del! Men satte istedet pris på dem, der var reelle. En seriøs pige ser hellere gæsten gå igen fremfor at skulle knalde med en mand, der ikke tænder på hende, og som det er umuligt at give en god oplevelse. :) 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Februar, 2015 En seriøs pige ser hellere gæsten gå igen fremfor at skulle knalde med en mand, der ikke tænder på hende, og som det er umuligt at give en god oplevelse. En seriøs pige bruger ikke falske billeder. Eller oplyser en forkert alder. Så hvis alle fakta passer så ville jeg ikke have en grund til at gå igen. Kan godt forstå det er trælst at folk udebliver. Men når i selv er så useriøse, så har i ikke noget at lade os mænd høre. Og som andre bruger også har skrevet så er det med at ude blive / ikke at overholde aftaler ikke noget vi mænd har ene ret på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mia 27 Skrevet 1. Februar, 2015 Dejligt med alle de gode råd og ganske underholdende kommentarer;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Prøv at spørge på en restaurant, de oplever også den slags problemer. Det behøver ikke være ond vilje eller pikspilleri, nogle mennesker af alle køn oplever bare ikke tidsbestilling som forpligtende ... Biograferne har løst det med at billetten skal afhentes senest x minutter før. Lige i denne branche kan manden også være i en situation, hvor det pludselig er svært at afbestille. Pigerne kunne indføre at kunden bekræfter aftalen 2 timer før ellers bliver den annulleret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 1. Februar, 2015 En seriøs pige bruger ikke falske billeder. Eller oplyser en forkert alder. Så hvis alle fakta passer så ville jeg ikke have en grund til at gå igen. Kan godt forstå det er trælst at folk udebliver. Men når i selv er så useriøse, så har i ikke noget at lade os mænd høre. Og som andre bruger også har skrevet så er det med at ude blive / ikke at overholde aftaler ikke noget vi mænd har ene ret på. Undskyld mig, men det sker faktisk at en mand enten får kolde fødder og skidt samvittighed over for konen, når han står hos os. Eller simpelthen ikke tænder på vores ansigt, som vi jo af mange gode grunde ikke kan vise frem. Man kan sagtens være en seriøs piger, der ikke snyder og alligevel komme ud for en mand, der vælger at gå. Det er naturligvis helt i orden. Jeg er godt nok træt af, at vi altid fremstilles som useriøse, der snyder med billeder og skat og moms og jeg ved ikke hvad.... Må vi ikke nævne et problem i branchen, fordi der er nogle andre piger der snyder? Som Lange nævner, så er der pikspillere, der får et kick ud af at bestille en tid og aldrig dukke op. Andre gør det for at genere 'de skide ludere' og andre igen fordi de får kolde fødder. Endelig er der så folk, der af en eller anden grund bliver forhindret, de seriøse af dem ringer lige og siger det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 1. Februar, 2015 Hvorfor tidsbestilling, det er jo ikke tandlægen man skal til i gamle dage kunne man gå ind på et bordel, når der var grønt lys i vinduet. Ja, så kunne man støve op og ned ad gaden sammen med et par andre mænd og holde øje med at ikke en af dem placerede sig mere strategisk rigtigt i forhold til at komme først, så snart der igen var ledigt - og tænke på at alle andre på gaden godt vidste, hvorfor man gik lige der og spejdede efter den grønne lampe. Sammenligningen med tandlægen er faktisk ikke helt forkert, idet begge parter så kan afsætte tiden og forberede sig. Man ankommer nyvasket, nybarberet og evt. i nyvasket tøj til tiden, der lukkes op med det samme, for den udkårne har selvfølgelig fået den foregående frier lempet ud af døren i god tid, så man er fri for at blive lukket ind bag et forhæng, hvorfra man evt. kan høre den udkårne og en anden frier give den den sidste skalle, inden man selv kommer for. Jeg besøger selvfølgelig også piger uden tidsbestilling (f.eks i Latinerkvarteret i Flensburg), men så ved jeg godt at jeg er nødt til at udse mig 3 - 4 alternativer i det samme område, medmindre jeg har tid til at vente ½ - 2 timer, rende op og ned ad gaden og så håbe at gassen ikke går af ballonen i ventetiden - eller at hende nr. 3 eller 4, ser ligeså køn og fræk ud og yder ligesågod service som nr. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 1. Februar, 2015 Pigerne kunne indføre at kunden bekræfter aftalen 2 timer før ellers bliver den annulleret. Hos mig skal man bekræfte om morgenen på dagen, hvis man har bestilt i god tid. Så får de adressen ved samme lejlighed. Ingen bekræftelse, så ryger tiden. Det med to timer før kan hurtigt blive noget juks, måske er jeg optaget der og kan ikke svare ham. Problemet er ofte dem, der ringer / skriver på dagen og siger de kommer kl xx, og så alligevel ikke dukker op. Heldigvis får man færre afbrændere med tiden, for man bliver bedre til at høre om folk er seriøse. Jeg siger også ofte til folk, hvis de vil ha kl xx, at jeg er booket, men de skal være velkomne til at ringe kl xx.10, hvis nu jeg bliver brændt af. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2015 Kan man overhovedet snart skrive noget herinde som kvinde, uden at få et eller andet tosset skudt i skoene? Ja, gu er det da skide pisse irriterende når folk udebliver, med men tiden får man gemt numrene på åndsbollerne. Du må faktisk ikke gemme telefonnumre uden at kunden har samtykket. Det strider mod persondataloven, så pas på med det. Skal jeg forstå det sådan at I operere med et hemmeligt register over problematiske kunder, som udebliver fra deres aftaler ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Februar, 2015 (edited) En seriøs pige bruger ikke falske billeder. Eller oplyser en forkert alder. Så hvis alle fakta passer så ville jeg ikke have en grund til at gå igen. Nu har Liv allerede sagt det, men en klog ting kan godt gentages. Selv de piger som ikke bruger fake-billeder og oplyser korrekt alder, kan komme ud for at gæsten går igen. Det er en del af gamet. Så ingen kan gardere sig imod det - og hvorfor også det? Når man er vildt fremmede for hinanden, kan det være svært at forudsige hver en lille ting. Skal jeg forstå det sådan at I operere med et hemmeligt register over problematiske kunder, som udebliver fra deres aftaler ? Jeg havde en blokeringsliste på min smartphone, som alle useriøse gæster røg på, så jeg ikke længere kunne modtage sms'er eller opkald fra dem, så det kan man vel godt kalde et hemmeligt register. Så anmeld mig! :) Redigeret 1. Februar, 2015 af Nikita Darling 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg er godt nok træt af, at vi altid fremstilles som useriøse, der snyder med billeder og skat og moms og jeg ved ikke hvad.... Må vi ikke nævne et problem i branchen, fordi der er nogle andre piger der snyder? Jo liv selvfølge må i det. Men ligesom du er træt af at høre om hvor useriøs i er og at i snyder i skat mm. Lige så træt er jeg af at mænd fremstilles som pikspiller og dumme svin. Vi er også nogen der ikke er sådan. Jeg har selv flere gang måtte sande at jeg ikke har kunne overholde en aftale(laver dem ofte flere dage i forvejen så der kan godt komme noget i vejen) Men har aldrig ikke melde afbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg har en alenlang liste på min telefon med pikspillere, snakkehoveder, useriøse, afbrændere og andet godtfolk. Hvis en af dem ringer, så tager jeg simpelthen ikke telefonen. Meld du bare mig også, Titman ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 1. Februar, 2015 Det er da også respektløst. Det mindste man kan gøre er da at melde afbud. Det er jo trods alt en forretning der skal fungere men jeg tror det er et generelt problem i mange brancher. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Februar, 2015 Det er da også respektløst. Det mindste man kan gøre er da at melde afbud. Det er jo trods alt en forretning der skal fungere men jeg tror det er et generelt problem i mange brancher. Jeg mener det er mindst lige så respektløst at lyve sig 10 år yngre og 20 kg letter. Og ja ved godt det ikke er alle der gør det. Men alle ved også at det sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 1. Februar, 2015 Jo liv selvfølge må i det. Men ligesom du er træt af at høre om hvor useriøs i er og at i snyder i skat mm. Lige så træt er jeg af at mænd fremstilles som pikspiller og dumme svin. Vi er også nogen der ikke er sådan. Jeg har selv flere gang måtte sande at jeg ikke har kunne overholde en aftale(laver dem ofte flere dage i forvejen så der kan godt komme noget i vejen) Men har aldrig ikke melde afbud. Hvem siger, at ALLE mænd er afbrændere, pikspillere og dumme svin? Ingen, men vi siger at nogle mænd er. Du skriver selv 'Når I er så useriøse, har I intet at lade os mænd høre' tal lige om at generalisere Jeg synes netop vi roser de søde, fortæller om gode stunder, og om opmærksomme gæster. Jeg har overvejende søde og rare gæster, og de fleste der ringer og skriver er også søde, men jeg sorterer faktisk en del fra i telefonen. Og det sker jeg har en afbrænder.... Der er stor forskel på, om man ringer og bestiller velvidende, at man aldrig vil dukke op. Eller om man bliver forhindret og melder afbud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Hos mig skal man bekræfte om morgenen på dagen, hvis man har bestilt i god tid. Så får de adressen ved samme lejlighed. Ingen bekræftelse, så ryger tiden. Det med to timer før kan hurtigt blive noget juks, måske er jeg optaget der og kan ikke svare ham. Liv, der er korrekt det er noget "juks" for P/D piger, men piger med telefondame kan fx godt indføre "2 timers reglen" Folk som ringer og siger de kommer om en ½ time, er måske ikke så seriøse ? så skal bekræftelsen være 15min før aftalen ? Men det er nok for tæt på til at lave en ny aftale med en anden kunde, medmindre han dropper ind af døren, men det kører P/D piger ikke med (altså har drop-in kunder uden tidsbestilling) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg