Hop til indhold
gregsom

Kuala Lumpur

Recommended Posts

Jeg overvejer at tage en tur til KL, vil meget gerne hoere hvis der er nogen som har erfaringer som de vil dele. Findes der feks. soapies lige som I Bangkok osv.

 

Paa forhaand tak

 

mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg

Købesex er noget andet i Malaysia, det er jo et muslimsk land. Så det er ladyboys, der trækker på gaden.

 

I Kuala Lumpur ville Beach Club Cafe nok være det sted, jeg først ville forsøge mig med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gregsom

Tilslutning herfra til LDPs forslag om Beach Club Cafe og evt. thaistedet overfor.

Der er ingen grund til at bruge tid på at lede efter andre steder.

Vær forberedt på, at allerede inden du kommer indenfor, kan der være mange, som vil gøre dig selskab og de kan være meget insisterende.

Gå hellere hurtigt igennem til baren og tag den med ro, få en pils, gå et par runder, indtil du får overblik og til de knap så anmasende skønheder selv tager (øjen)kontakt.

Lejlighedshotel Fraser Place i gå afstand er ideelt. Du behøver ikke komme forbi receptionen, når du har hentet dit nøglekort.

God tur!

Hilsen KH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...