Hop til indhold

Kuala Lumpur

Featured Replies

Skrevet

Jeg overvejer at tage en tur til KL, vil meget gerne hoere hvis der er nogen som har erfaringer som de vil dele. Findes der feks. soapies lige som I Bangkok osv.

Paa forhaand tak

mvh

G

Skrevet

Købesex er noget andet i Malaysia, det er jo et muslimsk land. Så det er ladyboys, der trækker på gaden.

I Kuala Lumpur ville Beach Club Cafe nok være det sted, jeg først ville forsøge mig med.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tak LdP,

Hvordan med spas/soapies nogen erfaringer her?

Har du nogen anbefalinger for hotel?

mvh

G

Skrevet
  • Author

Saa er biletterne bestilt, saa skulle der vaere en som har nogle anbefalinger til KL, saa hoerer jeg gerne.

mvh

G

Skrevet

Hej Gregsom

Tilslutning herfra til LDPs forslag om Beach Club Cafe og evt. thaistedet overfor.

Der er ingen grund til at bruge tid på at lede efter andre steder.

Vær forberedt på, at allerede inden du kommer indenfor, kan der være mange, som vil gøre dig selskab og de kan være meget insisterende.

Gå hellere hurtigt igennem til baren og tag den med ro, få en pils, gå et par runder, indtil du får overblik og til de knap så anmasende skønheder selv tager (øjen)kontakt.

Lejlighedshotel Fraser Place i gå afstand er ideelt. Du behøver ikke komme forbi receptionen, når du har hentet dit nøglekort.

God tur!

Hilsen KH

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.