Hop til indhold

Recommended Posts

Så besøgte jeg Mia igen , dejlig pige har leget med hende før, så da jeg så hun var i Aarhus i dag

måtte jeg bare besøge hende. Mia er pigen men skal besøge hvis men er til en nærværende pige som giver

sig fuld ud . Det er dejligt der er en dansk pige i Aarhus, som giver en god service og ved hvordan en

mand gerne vil havde det , når det skal være frækt . Jeg bestille en halv time med superfransk til 1000

Mia startet blidt med at lege med min kulger med sin tunge fuck det er hun god til ,så vidre op af min ven

hvor på hun tager den næsten hel i bund dejlig måde at få fransk på, Mia er god til at holde øjenkontakt

mens hun giver fransk . Jeg skulle også lige slikke hendes dejlig pikanbarberet mis,kan godt li når en pige

ikke er hel glat , slikket hende et stykke tid kunne se på hende hun også nød dette.Vi afsluttet med dansk

i flere stillinger.Så alt i alt en dejlig halv time sammen med Mia. Kommer hel sikkert igen næsten gang hun

er i Aarhus.Men kan se billeder af hende her på Eroguide under Mia Aarhus

På en 10-skala:

Stedet: Diskret, god parkering, rent og pænt 10

Sex: 10 tal.

Pigen: 10 tal

Gentagelseschance: 100 pct.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du ik et link?

Læs: Men kan se billeder af hende her på Eroguide under Mia Aarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fuldt tilslutte mig det i skriver. Mia er den mest pragtfulde kvinde man kan møde. Var sammen med hende en time i fredags. Har iøvrigt været sammen med hende flere gange. Også sammen med hendes veninde Bolette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke få et link til hende eller i det mindte bekræftet om det er det foreslåede link?

Så vi andre også kan få glæde af hende:-)

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Nogle som fornyligt har været i kontakt med Mia? Har skrevet til hende både her inde og mail men har ikke fået svar endnu så venter spændt :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...