Hop til indhold
JesperG

Meget ung hos arokayawellness Vigerslevvej

Recommended Posts

Hej brødre

Nyt sted (ihvertfald for mig), også en del vej fra min normale revir.

En køn og charmerende Nanna overtalte mig til at vælge 4 hånds med hende og een af de meget unge piger (Lilly), ung super spinkel pige, men med et meget erotisk touch. 

Ikke min "type" men meget autentisk, hun snakkede ikke meget andet end thai..

Men bedste 4-hånds jeg har oplevet endnu, med både hyggesnak og koncentration.

De var ved at bygge et flot badeværelse med Spa, bestemt noget jeg kunne lokkes til en anden gang.

Mht til ekstra, så tror jeg at man kan få lidt af hvert hvis man spørger :-)

J

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er svært med alder, hun var nok under 20.. 

Billederne er meget små, men ligner Lilly i den hvide top til højre i anden række billeder..

Det er da nogle ok tilbud de har.

Ah, kan se at Nat også skulle være der, hende har der været bud efter :)

j

Del dette indlæg

Link til indlæg
'>Nat till vänster? ringde och skulle träffa henne men när jag var där och visade de bilden var det She no work today!! Har sedan dess frågat efter henne flera gånger.. alltid "she will work tommorow".

Del dette indlæg

Link til indlæg

kollat runt på gamla trådar och ser det fanns en Nat i Baanthaiwellness runt 28-30år kan det vara samma?'>ser inte ut att vara äldre än 23 :/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er samme Nat som fra Baan Thai. De henviser endda hvis du ringer til Baan Thai og spørger efter Nat. Var der da hun lige var flyttet, og var godt tilfreds med Nats behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det præciseres nærmere hvem Nat er ?

Der henvises i et tidligere indlæg til et billede med 2 piger, hvor den ene skulle være Nat.

Nå, det er ved at være sent. Håber I alle må få en god Nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det præciseres nærmere, hvem Nat er ?

I et tidligere indlæg er der henvist til et billede med 2 piger, hvor den ene skulle være Nat.

Nå, men det er ved at være sent. Håber I får en god Nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det præciseres nærmere hvem Nat er ?

Der henvises i et tidligere indlæg til et billede med 2 piger, hvor den ene skulle være Nat.

Nå, det er ved at være sent. Håber I alle må få en god Nat.

Jeg fik den fulde pakke for 1400 mener jeg. Nat er meget tynd, og ser ret godt ud, men ikke vildt ung. Vil skyde på næsten 30. Medium god sex, men rigtig fræk krop hvis man er til små og tynde piger. Jeg vil ikke mene det er hende på det billede. Udemærket massage foresten, dog uden nogen som helst form for pirring.

Jeg fandt hende efter http://www.eroguide.dk/forum/user/15661-baltazar/havde kommenteret et par forskellige steder om hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ibib har ret - pigen på de to billeder, som yayaya har linket til, er ikke Nat fra Baanthai. Og ja, Nat fra Baanthai er 28.
Men pigen på yayayas billeder er da bestemt ikke uinteressant!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi idag og kun Nana var der. Det var en ret kedelig omgang, både sex og massage......

Hun sagde, at alle de andre piger var på ferie?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm what the? so that girl is not 28-30.. last time i called they said there are 2 Nats.. maybe one from baanthai and one new :s maybe should go there and try

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...