Hop til indhold
trucker76

Alice på Burgstraße

Recommended Posts

Forleden var jeg en aftenstur i Flensborg. Jeg besluttede mig for at besøge Alice på Burgstraße 2 i Flensborg. Billederne ligner hende godtnok. Hun har måske lidt "trætte" patter, men hun går til den med iver synes jeg. Også vil hun gerne kneppes i røven. Og jo mere hun bliver taget i røven jo vildere er hun. Lige før man er ved at komme rejser hun sig fra pikken og river kondomet af for at suge spermen ud af en. Alt i alt en fed oplevelse må jeg sige. Der står hun er fra spanien, men hun er rumæner. https://m.sexnord.net/#/profil/7780/Alice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte at finde Burgstr. 2 den anden dag......men det lykkedes desværre ikke.

 

Jeg kom til en hvid dør og da jeg gik ind i gangen/passagen var alle døre låst og ingen steder at ringe på.....kan jeg få en lille guide i at finde pigerne :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte at finde Burgstr. 2 den anden dag......men det lykkedes desværre ikke.

 

Jeg kom til en hvid dør og da jeg gik ind i gangen/passagen var alle døre låst og ingen steder at ringe på.....kan jeg få en lille guide i at finde pigerne :???:

 

Du skal ringe på til venstre lige indenfor i porten før trappen (pigerne plejer at sætte en ny seddel op med deres navne ved deres egen ringeklokke - sådan plejer det at være over det meste af Flensburg) - og så skal du op ad trappen, hvor der er 2 døre ovenfor. Den ene er til lejligheden til venstre på 1. sal og den anden til lejligheden på 2. sal - her er der nemlig en ny trappe lige indenfor - og pigen kommer så ned ad trappen og lukker op.

 

NB. det kan være lidt svært at finde Burgstrasse 2 første gang, da gaden er ensrettet, men som regel kan man finde en P-plads i nærheden og så gå dertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...