Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var der for nogle dage siden. Der har gennem længere tid været annonceret i Ekstrabladet uden web side og uden billeder.

Selve annoncen er:

FALSTER TOPLØS MASSAGE.
Åbent alle dage

9195 5923

Lolland-Falster

Den er der ikke hver dag. Jeg kan ikke give et link.

Da jeg i lang tid havde overvejet at finde ud af hvad der gemte sig bag annoncen , ringede jeg og fik fat i en dame der talte dansk. Hun gav mig adressen, som er i Nykøbing F.

Stedet er et privat hus. Udefra meget diskret uden indikering af forretningen på stedet.  Jeg blev modtaget af en dame, som helt klart har haft sin skønhedstid på et tidligere tidspunkt. Jeg vil gætte på hun er mellem 40 og 50 år, Hun talte rimeligt engelsk, men ikke dansk. Hun fortalte at en veninde havde taget telefonen.

Jeg blev vist ind i et værelse bag stuen. I værelset var der en stor seng. Ellers så det ud som om der tidligere har været hjemmebar, med mange øl reklamer fra 70'erne, 80'erne og 90'erne. Ja det kunne være mere charmerende. Nå men jeg fik et menukort med priser op til kr. 1.500,- for en time med det hele. Dansk og fransk kunne fås for kr.  700,- og ren massage for noget mindre. I betragtning af stedet og damen virkede priserne lidt høje, men jeg ønskede massage for at få løsnet musklerne og lidt ekstra til afslutning. Vi aftalte et mindre beløb, og så måtte hun bruge lidt mindre tid.

Der blev startet med massage. Det kunne hun. der blev brugt olie, men ikke i ret store mængder og der blev løst op for nogle muskelspændinger.

Senere var der både fransk og dansk. Jeg pillede ved hende, havde ikke lyst til at slikke, så hun kom.Efter kort tid med kæleri ville hun kysse.  Hun kom også da hun senere red på mig. Hun var faktisk ret god til dette.

Efter 1½ time stoppede vi. Hun var faktisk meget sød venlig.  snakkede om familien i Thailand,.

Således positivt overrasket. Stedet kunne være noget mere elegant. Damen kunne være pænere også for sin alder mellem 40 og 50. Selve ydelserne var imidlertid gode, hvis man kan se bort fra minusserne. Hvis jeg kommer igen er det ikke inden for en overskuelig fremtid og til den tid er der nok komme en anden dame.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.