Hop til indhold
buttlovingboy

urin sex, hvem og hvor?

Recommended Posts

Hej, jeg er en ung fyr på 25 fra nordjylland der er helt ny inden for urin sex, har dog drømt om det i mange år, men føler mig lidt alene.

Findes der forums/chats hvor jeg kan møde andre som er til det? Har forgæves søgt en at prøve det med, på forskellig scor sider det sidste halve års tid,

Eller skal jeg finde en klinik? Evt hvor?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jeg er en ung fyr på 25 fra nordjylland der er helt ny inden for urin sex, har dog drømt om det i mange år, men føler mig lidt alene.

Findes der forums/chats hvor jeg kan møde andre som er til det? Har forgæves søgt en at prøve det med, på forskellig scor sider det sidste halve års tid,

Det er ellers noget mange piger tilbyder - du har prøvet at ringe rundt og høre ad - ellers ved jeg at f.eks. Line fra Pikegkollektivet tilbyder det - og hun modtager også gerne - du skal bare bestille det og tid på forhånd  :)

http://www.pigekollektivet.com/Pigerne.html

Del dette indlæg

Link til indlæg

På forhånd tak :)

På at kikke lidt herinde http://www.bdsmforum.dk/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...