Hop til indhold
carsve

One night in Bangkok

Recommended Posts

Hej EG'ere

 

Jeg kommer til Bangkok om et par uger for en enkelt overnatning (måske to :-) ). I den forbindelse kunne jeg godt bruge lidt gode råd fra jer angående et godt hotel i 1000-1500 baht klassen. Det må gerne være i et område med lidt gang i den med barer osv. Desuden med mulighed for en god gang lir med de lokale af modsatte køn ;-)

 

På forhånd tak!

 

MVH

CV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg kan anbefale Unico Premier Metro Link. 

Det ligger lige ved Airport Rail Link, så transport til/fra lufthavnen er nem. 

Desuden er der MRT station lige ved siden af og kun 1 station til Soi Cowboy og hvis du tager 1 eller 2 stationer den modsatte vej er der en del soapy massage steder.

Her er et link til de soapy massage steder http://www.bangkokredeye.com/bangkok-soapy-massage.html

Redigeret af Thaikurt

Del dette indlæg


Link til indlæg

ingen tvivl om at det er tæt på airport link men området er da dødsygt. Hvis det var mig så ville jeg smutte ned på Shukumwit, jeg toretrækker Soi 11 da det ligger lidt mellem Nana og Soi Cowboy og samtidig er der både mad og klubber i gaden. I din prisklasse er der flere små hoteller feks Le Fenix som jeg synes virker intressant men aldrig har boet på. Jeg bor selv på Grand President i en suite til ca 2500 baht men de har også mindre (men de har typisk fået dårligere kritik) 

 

Alternativt kan man smutte ned i Soi 4 der er mange små hoteller til din pris men mange af de mindre er ikke på booking sites men der er en del på feks hotels.com, Ellers er der feks Ibis hotellet lidt nede af gaden.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar!

 

Jeg endte med at vælge http://www.theparkresidencebangkok.com/ i Huay Kwang mest fordi det ligger lige ved en MRT station (1500 Baht pr nat). Der er to stop til Soi Cowboy og en del soapy massages tæt på. Jeg kan dog se at det koster 500 baht for at have en gæst med på værelset hvis det skulle komme til det, men det går jo nok :-)

 

Jeg skal nok give en anmeldelse når jeg kommer hjem igen.

 

CV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just for the record, så er det relativt langt fra alting og det er 4 stop fra Soi cowboy. Så medmindre du har behov for at vise familien at du ikke skal ned og lave noget af det sjove så forstår jeg ikke valget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar!

 

Jeg endte med at vælge http://www.theparkresidencebangkok.com/ i Huay Kwang mest fordi det ligger lige ved en MRT station (1500 Baht pr nat). Der er to stop til Soi Cowboy og en del soapy massages tæt på. Jeg kan dog se at det koster 500 baht for at have en gæst med på værelset hvis det skulle komme til det, men det går jo nok :smile:

 

Jeg skal nok give en anmeldelse når jeg kommer hjem igen.

 

CV

Godt valg syntes jeg.

 

Jeg ærger mig lidt over jeg har booket hotel ved Nana BTS i stedet for Huay Kwang. Ved ankomsten boede jeg ved Nana og tjekkede et par steder ud, som det fremgår af mine anmeldelser, men på tilbagevejen skal jeg helt klart op og bedække masagepiger i de store soapies ved Huay Kwang.

 

Jeg ved ikke hvorfor jeg altid starter i Sukhumvit, for når jeg tænker tilbage på turen efter hjemkomst, så er helt klart langt det bedste sex på turen fundet på Soapie - speciet Nataree, det er nogle fantastisk sprøde unge piger de har :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar!

 

Jeg endte med at vælge http://www.theparkresidencebangkok.com/ i Huay Kwang mest fordi det ligger lige ved en MRT station (1500 Baht pr nat). Der er to stop til Soi Cowboy og en del soapy massages tæt på. Jeg kan dog se at det koster 500 baht for at have en gæst med på værelset hvis det skulle komme til det, men det går jo nok :smile:

 

Jeg skal nok give en anmeldelse når jeg kommer hjem igen.

 

CV

 

Ja jeg syntes det er et dårligt valg.

Bare det at du skal betale 500 baht for joinerfee, er da helt ude i hampen.

jeg går ikke udfra at du skal på soapies 3-4 gange om dagen, og alt andet i området er da kedeligt.

det er nemt at tage Mrt fra Asoke de par gange om dagen, du skal til  Huay Kwang.

 

jeg vil også sige vælg, dog et hotel omkring Sukhumvit, så man kan gå rundt i områderne mellem Soi Cowboy og Nana.

de fleste hoteller i området omkring sukhumvit er alle guest friendly, og du skal ikke betale for at ha piger med på værelset.

jeg har også boet flere gange på Grand President i soi 11 i deres Junior suite, husk at vælge tower 2, tag aldrig tower 3 på den anden side af gaden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nataree står også højt på min liste over soapies.

 

Jeg kan kun tale for mig selv og jeg gider ikke området omkring Sukhumvit, så hellere Pattaya, hvis det endelig skal være fest og farver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår hvad i siger, men så vidt jeg kan se tager det 12 min med mrt til Sukhumvit fra Huai Khwang!

 

At jeg så den ene gang (hvis overhovedet) skal betale 100 kr. i joiner fee, opvejes i mine øjne af at hotellet ligger lige op ad MRT stationen, som gør det nemt at komme til og fra lufthvnen. Desuden er det vel rart med lidt ro når der skal soves, for det skal der vel nok også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der i øvrigt andre anbefalinger for soapy massages end Nataree?

Annies på sukhumvit Soi 4 er et godt bud. Google deres hjemmeside, noget med anniesbangkok... mit internet driller så jeg kan ikke rigtigt søge herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår hvad i siger, men så vidt jeg kan se tager det 12 min med mrt til Sukhumvit fra Huai Khwang!

At jeg så den ene gang (hvis overhovedet) skal betale 100 kr. i joiner fee, opvejes i mine øjne af at hotellet ligger lige op ad MRT stationen, som gør det nemt at komme til og fra lufthvnen. Desuden er det vel rart med lidt ro når der skal soves, for det skal der vel nok også :-)

Det er da bedre at være tæt på nattelivet, end at være tæt på en station til lufthavnen, som du skal bruge 2 gange. Så meget tid spare du altså hellere ikke!

Jeg tror også at du vil blive træt at soapies, efter nogle gange. Det er et lotteri med pigerne derfra, at finde de rigtige gode, de kan have mange forbehold: taler ikke engelsk, blow med kondom, kun et skud, starfish, no gfe, o.s.v. Det kan være svært at finde de gode piger, er min erfaring med soapies!

Annie's syntes jeg har overlevet sig selv, pigerne er for uattraktive i mine øjne og for gamle.

Jeg er mere til de unge og sprøde, som man kan finde omkring soi 24 massagesteder.

Eller en ung freelancer er heller ikke at gå af vejen for.

Jeg ved godt det kun er 100kr i joinerfee, men for mig er det princippet i at jeg ikke vil støtte de hoteller, som laver ekstra penge på noget, som du har betalt for, hvis du altså har bestilt et dobbeltværelse.

Husk dog også at MRT og BTS ikke kører efter kl 24, så derfor syntes jeg at det er bedre at bo i action området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis man skal være tæt på nattelivet, ihvertfald nattelivet for farangs, skal man bo i lower Sukhumvit, altså fra soi 3 til soi 33, Nana-Asoke området.

 

til 1500 kr kan man sagtens finde et godt enkeltværelse på hotel.

f.eks.Soi33 Compact Sukhumvit, lige midt i en redlight area, dog lidt upscale og dyrere end Nana Plaza eller Soi Cowboy, da der er mange japanere, som bor der.

 

husk dog joinerfee...ikke alle kræver det, men nogle gør.

 

jeg tror barfine ligger tæt på 5-600 THB og de bedst looking piger kræver 4-5000 THB long time(Nana og Soi Cowboy)

der er nogle andre piger, de så kaldte coyote girls, som kun er der for at danse.

 

hvis man ikke kan finde sin pige, kan man også prøve afterhours discos, såsom Mixx, Climax, Levels og Spicy.

 

soi 11 er en soi i Bangkok med masse af discoteker, men du skal regne med priserne er højere end andre steder.

Levels, Q bar eller St Moritz(G-club, gentelmens clubs) er kendt for at have dyre piger, især St.Moritz.jeg har aldrig været der, men så vidt jeg ved, er der nogle af de smukkeste thai piger, man kan finde i en G club.glem de mørke piger med tatoveringer fra Isaan.der kan du finde ''creme de la creme''.sidste gang jeg gik forbi St Moritz, var der en Bentley, Porsche, Audi A7 udenfor.jeg ved ikke om priserne, men jeg tvivler på, man kan finde en pige, som er villig at gå med dig under 12.000-15.000 THB.

 

Mixx ligger i kælderen af Hotel Intercontinental.priserne her ligger tæt på 5000 THB long night.der er også mange piger fra Rusland, Uzbekistan, Tyrkiet.De forlanger mindst 8-10.000 THB.

 

Climax og Levels ligger på soi 11.lige ved udgang af BTS Nana station.

Climax er noget sleazy i forhold til Levels.pigerne ser bestemt bedre ud i Levels, der er også mange helt alm.thai piger.så man skal være opmærksom på ikke at spørge de forkerte piger : how much?...du kan få en taske i hovedet.

 

taxa til Climax, Mixx eller Spicy er gratis.

Redigeret af ciocanul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Huay Kwang er også en redlight area, men mest til thaiere.

priserne kan være højere end Nana og Soi Cowboy.

 

det bedste ved Huay Kwang er, i min optik, Swisotel Le Concorde-Takumi Restaurant, hvor man kan spise sushibuffet til omkring 200 kr per person.

sushi af fremragende kvalitet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man skal være tæt på nattelivet, ihvertfald nattelivet for farangs, skal man bo i lower Sukhumvit, altså fra soi 3 til soi 33, Nana-Asoke området.

 

til 1500 kr kan man sagtens finde et godt enkeltværelse på hotel.

f.eks.Soi33 Compact Sukhumvit, lige midt i en redlight area, dog lidt upscale og dyrere end Nana Plaza eller Soi Cowboy, da der er mange japanere, som bor der.

 

husk dog joinerfee...ikke alle kræver det, men nogle gør.

 

jeg tror barfine ligger tæt på 5-600 THB og de bedst looking piger kræver 4-5000 THB long time(Nana og Soi Cowboy)

der er nogle andre piger, de så kaldte coyote girls, som kun er der for at danse.

 

hvis man ikke kan finde sin pige, kan man også prøve afterhours discos, såsom Mixx, Climax, Levels og Spicy.

 

soi 11 er en soi i Bangkok med masse af discoteker, men du skal regne med priserne er højere end andre steder.

Levels, Q bar eller St Moritz(G-club, gentelmens clubs) er kendt for at have dyre piger, især St.Moritz.jeg har aldrig været der, men så vidt jeg ved, er der nogle af de smukkeste thai piger, man kan finde i en G club.glem de mørke piger med tatoveringer fra Isaan.der kan du finde ''creme de la creme''.sidste gang jeg gik forbi St Moritz, var der en Bentley, Porsche, Audi A7 udenfor.jeg ved ikke om priserne, men jeg tvivler på, man kan finde en pige, som er villig at gå med dig under 12.000-15.000 THB.

 

Mixx ligger i kælderen af Hotel Intercontinental.priserne her ligger tæt på 5000 THB long night.der er også mange piger fra Rusland, Uzbekistan, Tyrkiet.De forlanger mindst 8-10.000 THB.

 

Climax og Levels ligger på soi 11.lige ved udgang af BTS Nana station.

Climax er noget sleazy i forhold til Levels.pigerne ser bestemt bedre ud i Levels, der er også mange helt alm.thai piger.så man skal være opmærksom på ikke at spørge de forkerte piger : how much?...du kan få en taske i hovedet.

 

taxa til Climax, Mixx eller Spicy er gratis.

 

Jeg har aldrig rigtigt været så meget for discoerne så jeg har ikke brugt dem ret meget selvom jeg som regel bor i Soi 11. Men jeg var på Climax og samlede en pige op (eller hun samlede mig og who knows) og overraskende nok var hendes engelsk ganske godt og hun var god at tale med. 

 

hun fortalte mig lidt om hvordan klubberne fungerer og hvordan priserne er. på de dyrere klubber som kræver entre og har dyre drinks er pigerne også en hel del dyrere for hvis pigen skal bruge 2000 baht om aftenen er hun nød til at tage noget mere af kunden, lige som kunderne de steder har flere penge og forventer det er dyrere. En del af de bedste piger vil kun komme de steder men hun kendte til en del piger som også kom på de billigere steder som climax og der tog helt andre priser end de ville på feks Qbar.  

 

Men jeg er helt enig især på de dyrere natklubber kan man også støde ind i helt almindelige piger så lad være med at betragte det som et tagselv bord. Se det istedet som et almindeligt diskotek men at istedet for at du er dig så er du en Brad Pit light så du har gode chancer for at gå hjem med en attraktiv pige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay drenge, jeg er overbevist :-)

 

Har nu booket et hotel på Sukhumvit Soi 19:  http://www.tripadvisor.dk/Hotel_Review-g293916-d1160075-Reviews-Sacha_s_Hotel_Uno-Bangkok.html

 

Og der skulle heller ikke være joiner fee :-) http://guestfriendlyhotelsinthailand.blogspot.dk/p/gf-hotels-bangkok.html

 

Jeg skal så lige høre om jeg har forstået det rigtigt....nemlig at det er freelancere man skal gå efter hvis man ønsker GFE, blow uden gummi osv.?

 

/CV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Skal til Bangkok i næste uge og har lige en enkelt nat i Sukhumvit Area.....fik værelse her til kun 200 kr. for en overnatning: http://www.thee20.com/ (tror dog ikke at det er girlfriendly). Ser frem til min debut i Sukhumvit :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...