Hop til indhold

Tantra massage / Limfjordens Perle

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Tantra Massage her den anden dag. Jeg havde bedt om en omgang tantra massage, fordi det lød både spændende og sexet. Det var bare desværre ikke det jeg fik. Det var blot almindelig massage med en omgang happy end.

Selve stedet var ikke specielt fantastisk. Det lå omme i en gård, nede i en kælder - og selvom der var gjort lidt forsøg på hygge, med billeder på vægen,så emmede det på ingen måde erotik og sensualitet.

Massøresken er en ret fyldig dame, men smed beredvilligt bluse og bh - sådan at jeg havde mulighed for at pille lidt, mens hun masserede den lille bandit.

Hendes massage var helt okay, ikke fantastisk og ikke på niveau med en rigtig massør, men okay. Hendes happy end havde til gengæld en meget håndsværksmæssig tilgang. Der var ikke ret meget sensualitet og kælen. Der var en diller, den skulle wankes og det var det.

Det blev også snakket en del. Det var okay mens selve massagen fandt sted. Men virkede akkavet da afslutningen begyndte. Samtalen havde lidt fornemmelse af at være på frisørbiveau - og hjalp ikke til den erotiske stemning.

Tilbagevendingschance: 0

https://annoncelight.dk/showad/160692

Skrevet

Fin anmeldelse, ja desværre har det intet med tantra at gøre. Hvad skulle du gi for det, måske du på forhånd kunne opdage, at det "kun" var massage med HJ.

Skrevet

Syntes hun er dyr.

Thaier kan massagen meget bedre og væsentlig billigere

Skrevet
  • Author

Hun havde skrevet at der var to muligheðer, halvanden times tantra med mulighed for sex (hvis kemien var i orden) eller en times massage med happy end. Jeg havde egentlig bestilt tantra oplevelsen, men det havde hun måske ikke opfattet. I hvert fald blev jeg afkrævet 800kr som var prisen for massage, og ikke de 1500 for tantra... og det passede man egentlig ganske godt efter at have set lidt på stedet (og hende).

Skrevet

Hun havde skrevet at der var to muligheðer, halvanden times tantra med mulighed for sex (hvis kemien var i orden) eller en times massage med happy end. Jeg havde egentlig bestilt tantra oplevelsen, men det havde hun måske ikke opfattet. I hvert fald blev jeg afkrævet 800kr som var prisen for massage, og ikke de 1500 for tantra... og det passede man egentlig ganske godt efter at have set lidt på stedet (og hende).

Hun har faktisk et ganske kønt ansigt, men burde passe lidt mere på sig selv og holde sig i form - ellers synes jeg nu hun er sød og rar at tale med. Giver både et pirrende HJ og et BJ mange piger kunne lære noget af  :P

Har desværre endnu ikke set hendes nye sted, så det tør jeg ikke udtale mig om, men det er ihvertfald en fordel at hun kan tale dansk, fremfor at man må klare sig med engelsk og håndtegn, som hos mange thaipiger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.