stall-struer 31 Skrevet 30. Januar, 2015 Jeg skal til Berlin i uge 7. Nu er der skrevet, op og ned, om "Erlebniswohnung" og den ligger også lige til "højrebenet", da mit hotel ligger få minutters gang, derfra. Men jeg vil gerne vide om der ikke er andre flatrate bordeller i Berlin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 30. Januar, 2015 De mest kendte (d.v.s. dem jeg kender) er King George og Caligula. King George har kun åbent om aftenen. Caligula har også åbent om dagen, men kan absolut ikke anbefales. Pigerne er ikke særligt kønne, lader sig kneppe som real-dolls, omgivelserne er slidte og ulækre og barpigen er ikke engang venlig. Jeg ved er findes flere steder men generelt er kvaliteten på flatrate ligesom prisen. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stall-struer 31 Skrevet 2. Februar, 2015 Tak for svar. Jeg er, helt, på det rene med prisen og at kvaliteten, måske, er derefter. Men jeg har aldrig prøvet konceptet, og da jeg nu kommer til Berlin i en hel uge, vil jeg prøve det. Det tiltaler mig, en del, at man kan gå ind og hygge sig en hel dag, med mad og drikkevarer, samt damer. Med de ovenstående svar, holder jeg mig til ELW. Den ligger kun et par minutters gang fra mit hotel, så det er næsten for let at komme dertil, og tilbage igen. Og de skriver at indgangsgebyret gælder for hele dagen - også selvom man går derfra, og så kommer tilbage igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2015 Tak for svar. Jeg er, helt, på det rene med prisen og at kvaliteten, måske, er derefter. Men jeg har aldrig prøvet konceptet, og da jeg nu kommer til Berlin i en hel uge, vil jeg prøve det. Det tiltaler mig, en del, at man kan gå ind og hygge sig en hel dag, med mad og drikkevarer, samt damer. Med de ovenstående svar, holder jeg mig til ELW. Den ligger kun et par minutters gang fra mit hotel, så det er næsten for let at komme dertil, og tilbage igen. Og de skriver at indgangsgebyret gælder for hele dagen - også selvom man går derfra, og så kommer tilbage igen. Du skal også prøve Artemis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 2. Februar, 2015 Du skal også prøve Artemis. Ja, Berlin uden besøg på Artemis er en megabrøler. Go! Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2015 Og de skriver at indgangsgebyret gælder for hele dagen - også selvom man går derfra, og så kommer tilbage igen. "You can check-out any time you like, But you can never leave! " 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stall-struer 31 Skrevet 3. Februar, 2015 "You can check-out any time you like, But you can never leave! " Jep... Og det er mere sandt, end du aner. Dagen før, jeg tager i ELW, skal jeg nemlig til en lille intim koncert med Don Henley - (fra Eagles). Så mon ikke jeg lige får den med i øregangen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 9. Marts, 2015 Evt. kunne dette have interesse: Bukkake- Party: http://www.kaufmich.com/Ninas-Sexworld/event/Ninas_Bukkake_Gangbang_ab_40_____um_12_00_Uhr Ellers er der idag 50 % chance for at få entreen retur: http://www.kaufmich.com/Anni_Porsche/event/Verueckter_Tag_Jeder_2_Eintrittfrei_SEXPARTY-3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg