Hop til indhold

Recommended Posts

Dark Tiger  http://side6.dk/resultatside/?q=1043

Alt i annoncen passer. Billeder, ingen snyd der. Hun er gudesmuk - sød og smilende. 

Blev budt indenfor af skønheden iført håndklæde, som var slået omkring. Jeg kunne bare smide alt tøjet og ligge mig tilrette, så ville hun lige iføre sig et passende outfit.

Få minutter senere kom tigeren ind iført lange lakstøvler og rødt lingeri. Hold da lige fast. Sikken et syn.  

Så skete der ting og sager. Hun styrede hele seancen. Skøn cocktail - skiftende fransk og dansk. Hun kan nogen ting. Små tilråb, som ikke lige skal nævnes her. Tag mig på brysterne - kram mine baller og jeg bestemmer når du kommer. Hun var her - hun var der - fuld speed. Og gamle Riesenschwanz nød det.

Sluttede af liggende på maven med skøn massage. Wow - det var fantastisk at være i chokoladeland. En oplevelse jeg aldrig glemmer.

Stedet ligger lidt uden for Vejle, så tigeren kørte lige med ind til byen, hvor hun skulle ordne nogle småting. Et stort knus til afsked og på gensyn.  

Til orientering: Hun er i Ålborg fredag og lørdag d. 30-31 januar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...