Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Dark Tiger  http://side6.dk/resultatside/?q=1043

Alt i annoncen passer. Billeder, ingen snyd der. Hun er gudesmuk - sød og smilende. 

Blev budt indenfor af skønheden iført håndklæde, som var slået omkring. Jeg kunne bare smide alt tøjet og ligge mig tilrette, så ville hun lige iføre sig et passende outfit.

Få minutter senere kom tigeren ind iført lange lakstøvler og rødt lingeri. Hold da lige fast. Sikken et syn.  

Så skete der ting og sager. Hun styrede hele seancen. Skøn cocktail - skiftende fransk og dansk. Hun kan nogen ting. Små tilråb, som ikke lige skal nævnes her. Tag mig på brysterne - kram mine baller og jeg bestemmer når du kommer. Hun var her - hun var der - fuld speed. Og gamle Riesenschwanz nød det.

Sluttede af liggende på maven med skøn massage. Wow - det var fantastisk at være i chokoladeland. En oplevelse jeg aldrig glemmer.

Stedet ligger lidt uden for Vejle, så tigeren kørte lige med ind til byen, hvor hun skulle ordne nogle småting. Et stort knus til afsked og på gensyn.  

Til orientering: Hun er i Ålborg fredag og lørdag d. 30-31 januar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.