Gæst Skrevet 29. Januar, 2015 Kære dagbog! Forrige år skiftede jeg alle mine vinduer ud med dyre 3-glas-lavenergi-ruder…. I denne uge ringede en mand fra firmaet som har sat vinduerne i. Han påpegede at de havde gjort deres job for et helt år siden og de havde stadig ikke fået betaling for det. Ok,bare fordi man er blond, betyder det jo ikke automatisk man er dum. Så jeg fortalte fyren, hvad hans snaksalige sælger havde sagt for et år siden, nemlig at efter ét år så havde vinduerne betalt sig selv....Og haaalloooo, der er lissom gået et år nu!!! Der blev helt stille i den anden ende af røret så jeg lagde på. Han ringede ikke op igen. Han følte sig vel en kende dum!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 29. Januar, 2015 God historie/fantasi, men det er da også kun hvad det er .... En historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 29. Januar, 2015 God historie/fantasi, men det er da også kun hvad det er .... En historie. Ja, det er en joke!?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 29. Januar, 2015 (edited) Lidt udpluk fra sidste års dagbog: JANUAR: Returnede det skærf jeg fik i julegave, det sad for stramt. FEBRUAR: Blev fyret fra apoteket bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min skyld, at flaskerne ikke passede i etikettmaskinen! MARTS: Er villdt glad! Blev færdig med mit puslespil på bare 6 mdr, selvom der står 4-6 år på æsken. APRIL Sad fast i rulletrappen i fields i evigheder, p.g.a. strømsvigt. MAJ: Har planer om at køre på vandski i sommer, men kan ikke rigtig finde en sø med bakke! (Note: Spørg evt. på FB om nogen kender en) JUNI: Tabte en konkurrence i brystsvømning. Fik dog klaget efterfølgende, for de andre svømmere snød og brugte armene! JULI: Glemte bilnøglerne inde i bilen måtte stå ude i et forfærdelig regnvejr. Og bilen blev desværre osse gennemvåd for taget var slået ned. AUGUST: Skulle ringe efter hjælp på 112, men måtte opgive - der findes ikke en 12-knap på mobilen. (Note: spørg på FB om nogen kender en genvejsknap) SEPTEMBER: Tænker dybe ting for tiden... hvorfor er der så mange W i M&M poserne?. OKTOBER: Fandens M&M´s! De er så vanskelige at skrælle…. NOVEMBER: Bager kage. Opskriften siger at jeg skal bruge 12 æggehvider....tror jeg koger æggene først, så er det nemmere at tage blommerne fra DECEMBER: Skal på disco hvor man skal være over 18! Hold K.. det tog lang tid at samle 17 personer. Redigeret 29. Januar, 2015 af Plaskeren 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 29. Januar, 2015 Jeg elsker blondinevittigheder, men jeg elsker dog blondinefisser og blondinepatter endnu mere..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 29. Januar, 2015 Ich habe nichts gegen Blondinen, Ich denke, alle Menschen möchte ein oder zwei haben . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg